Naar huis

Nederland, Breda

Het was vanochtend droog toen we vertrokken. Dat was dus niet zo leuk want als het droog is kan je beter blijven. Het was wel zwaar bewolkt en toen we bij Xertigny de vuilzak dropten begon het gelukkig al wat te miezeren en het is daarna steeds harder gaan regenen. Tot Metz rijden we dan veel langs en over de moezel die op veel plaatsen zijn water al niet meer binnen zijn oevers kon houden. De reis was niet wat je noemt voorspoedig, filles waar ze altijd zijn maar ook waar je ze niet verwacht. Kleffe broodjes in wegrestaurants, een portemonnee vol korting bonnetjes van de WC maar net niet geldig in het weg restaurant waar we dan zijn.
Maar niet geklaagd.we hebben toch een paar leuke dagen gehad. Er even helemaal uit. Geen Tv maar een open haard om naar te kijken en weer eens klaverjassen met z'n tweeën, ook al in tijden niet gedaan. Genoeg tijd om een blog te schijven en Anneke kon zich weer te goed doen aan haar e- reader. Het enige nadeel was dat ik Mischa dit weekend niet gezien heb, naar dat gaan we morgen goed maken.