Oxford 1

Verenigd Koninkrijk, Cherwell

We zijn vanochtend eerst met Franks auto naar Oxford gereden. Ten noorden van het centrum is een groot park waar we een mooie wandeling hebben gemaakt. In het park staan een hoop bijzondere bomen. En natuurlijk is er een rugby en een cricket veld. In het centrum hebben we nog een kopje koffie gedronken en toen zijn we terug naar Islip gegaan en hebben vast de fietsen geprobeerd. Want morgen gaan we op de fiets naar Oxford.
We zitten nu bij te komen van onze 'sunday roast'. Die was buitegewoon groot en lekker. Alleeen Frank kon alles op, maar de rest van ons moest toch wel een deel van de roast patatoes en de kingsize Yorkshire puddings laten staan. Alleen mijn bier heb ik helemaal op gemaakt.
Er was vandaag veel wind en veel wolken maar het is wel droog gebleven. Ik hoop wel dat de wind wat gaat liggen, want we hebben niet onze eigen fietsen meegenomen en de fietsen waar we morgen mee gaan fietsen zijn geen ebikes.

Ha, dat wordt trappen morgen! Goed voor de conditie. Alvast een mooie tocht gewenst!