Salisbury

Verenigd Koninkrijk, Salisbury

Vandaag zijn we naar Salisbury gereden. We vertrokken rond elfl uur en waren er kwart voor vier. Ons hotel is wel aan een opknapbeurt toe. De lift was buiten gebruik en onze kamer was op de derde ver cdieping . Ik heb nog steeds last van mijn knie sinds de wandeling van gisteren en ik was niet van plan de koffer drie verdiepingen omhoog te sjouwen. Daarom werd de lift weer aangezet. Toen we weer naar beneden gingen begrepen we waarom hij buiten gebruik was. Hij bleef namelijk twee keer hangen tussen de verdiepingen. Na een paar keer op de bel te hebben gedrukt kwamen we toch beneden.
Anneke wilde graag de kathedraal bezoeken, maar ondanks het feit dat ons hotel kathedraal hotel heet was het nog een stuk lopen. Vooral omdat ik nu maar langzaam vooruit kom. De kathedraal was dus net gesloten toen we aankwamen.
Het is hier vandaag bloed heet (29⁰C), dus we lopen van schaduwplek naar schaduwplek.
Salisbury is wel een mooi stadje, daarom wel wat foto's vandaag ondanks het feit dat we bijna de hele dag in de auto hebben gezeten.
We zijn ons nu aan het verwennen in een Indiaas restaurant. En hoewel ik heel goede Indiaase kookboeken heb, is dat toch nooit zoals in een Indiaas restaurant. Eerst heb ik me verwend met een margarita en nu is het wachten op wat komen gaat.
Dat was niet mis. Een heerlijke schotel met een variatie aan voorgerechten en daarna twee verschillende lamsvlees gerechten, echt om te smullen.

Hans, met dit weer kun je beter een flinke, koele pint nemen. Hier in Sérignac nu overigens ook 36 Celsius.

Motell 2022-07-11 16:20:31

Mooie foto's weer, van Salesbury op een zomeravond.