Mischa bekijkt Bandung

Indonesië, Ciumbuleuit

Vandaag gaat de familie van Nely terug naar Jakarta en gaat iedereen nog een keer Soendanees eten. Iedereen behalve ik dan want ik voel me niet zo lekker. Een geval van wat hier bekend staat als 'Bali belly' in mijn geval dan 'Bandung belly' Bij ons bekend onder de naam racekak. Ik ben een van de laatsten die er door getroffen worden. De eerste was Anneke, toen Eileen, daarna Floris en nu ik. Nely zal wel immuun zijn van wegen haar Indonesische roots. Meestal ben je er na een dag witte rijst en bananen wel van af maar dat varieert . Anneke en Eileen waren ook misselijk maar daar heb ik geen last van. Overigens was tante Fonny vannacht ook ziek geworden. Dat geeft te denken: misschien heeft het toch iets met het eten van gisteren te maken.
Vandaag dus maar weinig foto's, alleen wat van het zwembad en het uitzicht.
Eileen heeft wel wat foto's gemaakt want ze zijn naar een museum geweest. Het Nu Art Sculpture park. Dat vonden ze erg mooi.

Alcohol doodt bacteriën

Motell 2022-09-24 09:58:49

Spoedige beterschap Hans!

Marjolijn 2022-09-24 15:26:45

Prachtige foto van Eileen met Mischa.wat erg zeg, racekak, dan loopt het er gewoon uit. je kan het beter in de droom zien, Water en kak, dan is er geld op komst, materiële welvaart.Mooi dat zwembad,lijkt in de hoogte Singapore wel.Hadden jullie maar van de arts pillen meegenomen.die stoppen gelijk.