Vertrek uit Eindhoven

Nederland, Eindhoven

We zitten nu meer dan 2 uur te vroeg op vliegveld Eindhoven te wachten op onze vlucht naar Marrakesh. Tot nu toe ging alles vlotjes. We waren zo in Eindhoven en de bagage controle ging ook heel vlot. Jan mocht gewoon zijn flesje water meenemen en we mochten ook onze schoenen aanhouden. Alles, ook de tablet, mocht in de koffer blijven alleen onze zakken moesten we leegmaken in de plastic bakken. Nu is het wachten
In Marrakesh is het lekker warm. De Riad is wel wat minder luxe dan het er uitzag op booking.com maar we hebben lekker gegeten en zijn toen nog even naar het grote plein geweest. Natuurlijk wilde iedereen dat we bij hun stalletje kwamen eten en dat we al gegeten hadden wilden ze maar moeilijk geloven. Een biertje drinken valt hier nog niet mee. Uiteindelijk kwamen we terecht op het dakterras van een groot chic hotel. Hier hadden ze Casablanca bier. Het was wel een heel prijzig biertje.
Onze kamer ligt op het dak terras. Het ziet er wel goed uit maar we moeten wel 2 trappen op en dat ben ik een beetje ontwend.

Goede reis en veel plezier

Eileen 2020-02-03 12:29:44

Genieten, mooi weer daar! Veel plezier!

Margriet 2020-02-03 13:57:17

Goede Vlucht naar het Midden Oosten.met Jan.

Elizabeth 2020-02-03 14:03:49

Goede reis amuseer.

Ed v Nielage 2020-02-03 14:11:54

Goeie reis en veel plezier! Ik zal de verhalen weer met belangstelling lezen. Volgende week in Parijs.

Jan ( uit Groningen) 2020-02-03 14:20:44

Fijne vakantie!

René K. 2020-02-04 11:56:53

Een goede vakantie toegewenst voor jullie. Groet, Jac.