Mischa gaat weer naar Singapore

Singapore, Singapore

We moesten weer vroeg op vanochtend, maar ik was toch al om vier uur wakker en was blij dat ik om vijf uur kon opstaan. Dat was nog veel te vroeg, maar zo hadden we alle tijd om in te pakken. Een ander voordeel was dat we nu vroeg in Singapore waren. We hebben een snelle lunch genomen in een mall in Bugis. De kinderen zijn daarna naar de "Gardens by de Bay" gegaan. Anneke en ik zijn terug gegaan naar het hotel want wij hadden behoefte aan wat rust en wij zijn daar verleden keer al geweest.
Ik heb nog wat gezwommen en voor de rest hebben we op bed gelegen.
Singapore is ook wel druk maar het is niet zo'n chaos als in Medan. Alles is ook veel schoner. Het is er wel warm en vochtig en het zou me niets verbazen als het vanavond nog gaan regenen. Veel foto's heb ik vandaag niet gemaakt.
Net toen we wilden gaan eten in de 'Holy crab' begon het te onweren en hevig te regenen. Gelukkig kan je in het hotel een paraplu lenen maar dat gaat wel gepaard met een hoop papier werk. Toen wij in ZO Azië waren kon je in elk hotel een paraplu krijgen bij de portier. Hier moesten ze mijn naam, kamernummer en dag van van vertrek weten voor ik er een mee kreeg samen met een bon. het bleek dat je die bon bij het inleveren van de paraplu's ook weer moest inleveren.. Dat had ik niet verwacht en het was nog een tijd zoeken in al mijn zakken tussen alle bonnetjes die ik tijdens onze reis verzameld had, voor ik de goede had gevonden. Voordeel was wel dat mijn zakken weer opgeschoond zijn.
We konden Holy Crab maar moeilijk vinden. De kinderen hadden wel een locatie gestuurd en met google maps kom je dan een heel eind in de goede richting, maar waar het precies is zegt hij niet. En zelfs toen we de goede plaats gevonden hadden zei google maps dat we nog zo'n honderd meter verkeerd zaten. We hebben er lekkere krab gegeten en zelfs Anneke die niet zo weg is van krab had een groente schotel met krab die ze erg lekker vond. En ik moet zeggen dat ik nu krab op heel veel manieren gegeten heb en meestal wel lekker, maar dat ik krab gewoon met een beetje limoen mayonnaise zoals ik ze thuis maak nog steeds het lekkerst vind.

100% Vocht in Singapore.je kan.op Changi airport ook even gaan zwemmen daar.