Naar Wales

Verenigd Koninkrijk, Trellech

We waren al om half acht op want we moesten eerst het bedegoed wassen voor we konden vertrekken. In de tussentijd hebben we het huisje schoon gemaakt en ontbeten. David hebben we niet meer gezien want gisteravond was zijn schaakavond en hij is nooit vroeg op. Anneke heeft een briefje voor hem geschreven en we hebben een fles wijn ĺ voor hem achtergelaten. Om iets voor halfelf konden konden we vertrekken. We zaten wel met ons afval. Gisteren zagen we allerlei zaken en kraten in de straat staan. Sommigen met flessen anderen met karton en zo nog wel drie anderen. Het was afval ophaal dag en dat was ons ontgaan Op de plek waar we vroeger altijd de flessen brachten was alleen nog maar een kleding container. De lege flessen hebben we dus maar mee genomen. De andere afvalzakken heb ik maar in een afval bak op de parkeer plaats gedumpt. Dat is hoogst illegaal, Valery is daarvoor haast beboet.
Onderweg ergens in zuid Wales hebben we nog een lekkere lunch gehad.
We waren net na vijven bij Tom en Jill. Die wonen echt in de country. We zagen in hun tuin een eekhorn, specht en een fasant toen we zaten te eten.
Vandaag maar weinig foto's want we hebben bijna de hele dag in de auto gezeten.

Die de hartelijke groeten aan Tom en Jill!