Naar Islip

Verenigd Koninkrijk, Cherwell

Rond elf uur vertrokken we naar Islip. Onze navigator leidde ons helemaal om Colchester heen en niet over de veel kortere weg die we normaal nemen. Het was veeel drukker dan we hadden verwacht en omdat er een file was op de M40 hebben we de A41 genomen vanaf de M25, de ringweg om Londen. Je moet dan wel wat meer door dorpen en steden maar je ziet ook veel meer en we wilden ook wel eens wat anders. De M40 hebben we al zo vaak gereden. We kwamen rond twee uur bij Frank en Margaret en hebben de rest van de dag niet veel meer gedaan dan de tuin bekeken en gekletst over de kinderen, kleinkinderen en van alles en nog wat. Toen we uit Brigtlingsea vertrokken was het nog zonnig en redelijk warm, maar langzamerhand kwam er steeds meer bewolking en wind en werd het best koud in mijn korte broek en korte mouwen. Voor Frank was dat een mooie gelegenheid om zijn nieuwe aanwinst, een firepit te showen. Daardoor konden we na de barbeque nog lekker buiten zitten rond een lekker vuurtje.