Een dag rijden

Frankrijk, Beaulieu

Vandaag valt er weinig te vermelden we hebben meer dan vijf honderd kilometer gereden. Voornamelijk over de payage. Bij Lyon waren er natuurlijk weer files, er waren wegwerkzaamheden en een ongeluk maar we waren toch nog redelijk op tijd in Beaulieu. Waarlijk een mooi plekje.
Onze navigatrice had ons weer mooi te pakken. Eerst kon ik het ades in Beaulieu al niet invoeren want er zijn heel veel plaatsen in Frankrijk die Beaulieu heten. Dus eerst maar naar Macon. Daar hebben we snel wat gegeten en benzine getankt. Onder tussen was ik er in geslaagd om onze bestemming in te voeren. Dat was volgens haar nog meer dan vierhonderd kilometer en nog zes uur rijden. Daar schrokken we van.
Toen we de payage afgingen was het nog tweehonderd terwijl het volgens de Michelin atlas op dezelfde bladzijde was.
We hebben haar toen maar laten herbereken en het bleek nog maar dertig kilometer te zijn en een half uur rijden.
Onze vrienden hebben een heel mooi huis met een grote tuin en een prachtig uitzicht. Morgen ga ik foto's maken. Vandaag maar een foto van de heerlijke slakken die we s' avonds hebben gegeten.