Dag 20 De laatste dag

Nederland, Dinkelland

Om half acht lag ik al in het zwembad en na een kilometer zwemmen had ik mijn ochtendgymnastiek er op zitten. Het was weer een uitgebreid ontbijtbuffet waarbij ik altijd moet oppassen niet te veel te eten. We hadden vandaag afgesproken met Hennie en Mieke en om half elf waren we in Oldenzaal. We hebben eerst de tuin bewonderd, die elke keer mooier wordt. Hennie is dol op rozen en heeft er heel veel verschillende soorten van staan. Er staan ook andere bloemen in en hier en daar staat een slaplantje en tomaten.
Na de koffie zijn we gaan Fietsen. Mieke had een briefje met alle knooppunten aan haar stuur hangen en zo hebben we prachtig door het Twentse platteland gefietst vooral over fietspaden en kleine weggetjes door de velden, langs beekjes en door de bossen. In Saasveld hebben we lekker geluncht en na 38 kilometer fietsen waren we weer terug. Hoewel het weer niet zo geweldig was hebben we nog lekker in de tuin wat gedronken en gegeten en veel bij gekletst. Na het eten hebben we nog een stadswandeling door Oldenzaal gemaakt en in de Engel koffie gedronken. Daarna zijn we weer naar Lattrop vertrokken waar we net voor het donker weer terug waren.
De laatste vakantiedag was dus best vermoeiend maar wel heel leuk.

Video op : 10 Twente 2’ 05”:https://youtu.be/qSQ9Uv32Nbc

Wat zijn jullie toch twee gezellige mensen, een echt Huwelijk.

elizabeth 2019-09-07 18:01:56

Wat een prachtige tuin, al die bloemen, paradijsje voor de Vlinders en Bijen.