Mischa gaat naar de Botanische Tuin

Singapore, Singapore

Zoals Motell al opmerkte is de Botanische tuin niet te beschrijven zo mooi. Jullie zullen het dus met de foto's moeten doen. Dat duurt nog wel even want ik heb een paar uur nodig gehad om ze te selecteren. Wat ik wel kan vertellen is dat ik zo moe was aan het eind van de dag dat ik alleen nog maar een titel kon bedenken en toen in slaap viel.
Om half zeven wa ik al met Eileen gaan wandelen naar het 'ford Canning park' . Dat is niet zo ver van ons hotel maar wel hoog. We moesten een partij trappen op waar ik niet goed van werd. Toen weer terug naar het hotel.
voor het ontbijt moesten we ook weer een eind lopen. Niet dat dat ver was, maar we liepen eerst verkeerd, konden eerst geen ATM vinden en Eileen wilde een traditioneel Singaporees ontbijt met half rauwe gekookte eieren en toast met kokosjam en Anneke wilde echte cappuccino .
Toen kwam de Botanische tuin. Die is niet alleen heel mooi maar ook heel groot. Van de ingang waar we binnen kwamen naar de de orchideeëntuin is meer dan een km lopen en dan ben je ongeveer in het midden van de tuin, nu is een kilometer niet zo heel veel in Nederland maar bij een temperatuur van 30 graden en een lucht vochtigheid van negenennegentig procent is het wel een heel eind. ik voelde me een wandelend zwembad. Alleen dreef ik niet
in het zwembad maar dreef het zwembad om me heen.
Daarna naar Chinatown om te eten bij een heel groot foodcort.. Toen weel lopen door Chinatown naar de metro. Het avond eten was gelukkig vlak bij maar toen we weer thuis waren ben ik na de douche gelijk gaan slapen
We hebben hier in Singapore geen andere simkaart gekocht dus internetten is maar beperkt. In Indonesië Kon ik gedurende de dag vast wat dingen schrijven en was ik 's avonds meestal snel klaar met het blog Hier duurt het wat langer. De laatste blogs moet ik maar afmaken in Nederland.

De bloemenpracht van de Botanical Gardens is met geen woorden te beschrijven!

Motell 2022-10-04 15:45:48

Hele mooie foto’ van de bloemen! 🤩