Mischa's eerste vlucht

Singapore, Singapore

Mischa was de enige die de rij wel leuk vond. Zij zat te kraaien in haar buggie terwijl wij voortschuifelden in de rij. Uiteindelijk viel het wel mee. In een uur waren we door de security en konden we aan de drank. Dat was wel weer in de rij staan en voor het eten was er weer een rij. Gelukkig konden we de taken nu verdelen. Veel keuze is er trouwens niet: Broodje van la Place. Burgers van de King en Sushi van bladgoud gevuld met diamanten (als je naar de prijs kijkt).
Maar we mogen niet klagen want we zijn binnen en hebben nog tijd over om in de rij te staan.
Iedereen was op tijd aan boord maar toen moesten we nog meer dan een half uur wachten tot de bagage was ingeladen want er waren te weinig mensen om het vliegtuig te laden. Pas 40 minuten na het geplande vertrek gingen we de lucht in.
Mischa vond het lange wachten maar niks, ook al omdat ze nu veel langer op haar flesje moest wachten en ze blèrde dan ook heel wat af.
Eenmaal in de lucht en weer met een volle buik was ze zo weer tevreden.
Ondanks de vertraging hadden we nog genoeg tijd om in Zürich over te stappen op het vliegtuig naar Singapore. Na een lange nacht met weinig slaap kwamen we daar om een uur of 4 aan en om 5 uur waren we in hotel waar iedereen nu bezig is het stof van de reis af te spoelen.

Wat een geluk.dat jullie zo snel de rij uitvaren.Mischa dacht .waar blijft mijn lekkers.lieverd hoor.ze maakt je blij.