Weer thuis

Nederland, Breda

We waren iets voor twaalf weer thuis. Ondanks een file bij Lille en een bij Antwerpen ging het vrij vlot.
We waren echt blij weer thuis te zijn. Vijf weken weg is toch wel erg lang en elke dag wat doen is wel vermoeiend .
Thuis hadden we ook weer veel te doen, vandaar dat ik nu pas het laatste blog schrijf.
We hebben een prachtige vakantie gehad maar we hebben wel een paar dagen nodig om er van bij te komen. We heben 5879 kilometer afgelegd in 36 dagen en ik denk niet dat we zo iets nog een keer gaan doen.
Voorlopig hebben we nog geen plannen voor een reis en moet ik eerst al mijn foto's en video's gaan verwerken. Dat zijn er bijna tweeduizend. Als mijn video's op Youtube staan laat ik dat weten.
Iedereen bedankt voor zijn of haar reactie en tot de volgende reis.

Met veel plezier jullie reis gevolgd! Inderdaad veel km. Succes met uitzoeken!

Margriet 2023-06-03 20:07:59

in 1969 heb ik ongeveer dezelfde reis gemaakt als jullie ,alleen vanuit Engeland.Met een vriendin en haar ouders , bijna 6 weken lang .Omdat het mijn allereerste buitenlandse reis was , is het waarschijnlijk de meest onvergetelijk. Dus was het erg leuk om jullie te volgen .vooral omdat ik maar 10 fotos van mijn reis heb!

Anne 2023-06-03 22:47:58

Weer veilig thuis. Het was mooi, maar dat het vermoeiend was begrijp ik goed. Een van de prettige dingen van op reis gaan is het genot van weer thuiskomen. Hoop jullie snel weer te zien.

Lia 2023-06-04 18:58:30

Ja, zo'n lange reis, daar moet je wel even van bijkomen. Gelukkig schijnt op jullie balkon nu ook de zon, dus voor het weer hoeven jullie de deur niet uit. Bedankt wederom voor het mooie verslag, dat was weer erg leuk om te volgen.

Marjolijn 2023-06-05 23:06:19

Wat een geweldig mooie reis hebben jullie gemaakt. Ik heb genoten van de beschrijvingen (vooral van het eten!). Groetjes uit Frankrijk 😎