De laatste dag in Cornwall

Verenigd Koninkrijk, Lostwithiel

Het was vandaag weer zwaar bewolkt toen we op weg naar gingen naar de Japanse tuin in St Mawgan, ongeveer een half uur rijden van Lostwithiel. De tuin was niet erg groot maar wel leuk. Natuurlijk was er ook een shop waar je Bonzai's en andere Japanse dingen kon kopen.
Toen naar Mawgan habour, vlak bij aan de noordkust. Een haven is er niet, wel een groot strand, waarover we naar zee gelopen zijn.
We heben er fish and chips gegeten voor de lunch.
Daarna zijn we naar Newquay gereden waar we ook nog even langs het strand en de haven zijn gelopen. In Newquay waren we al eens met Lia geweest, maar toen was het zo slecht weer dat we alleen in het aquarium geweest zijn. Het strand ligt hier een stuk lager dan de stad dus we moesten weer aardig wat trapjes op en af. Het was laag water en dan zijn veel kinderen aan het vissen in de poeltjes langs het strand en tussen de rotsen.
Op de terugweg zijn we nog even langs Imogen geweest want die was vandaag jarig. We hadden wel een cadeautje voor haar gekocht maar hier in Engeland is het de gewoonte dat je er ook nog een kaart bij geeft en dat waren we vergeten.
Louise was er ook. We hebben daar ook afscheid van iedereen genomen want morgen gaan we naar Wales.

Mooi die Japanse tuin. Ik was nog nooit in Cornwall geweest maar nu dus wel :) Dat smaakt naar meer!