Toch nog gebouled

Frankrijk, Beaulieu

Vandaag was een rustige dag. Eerst lekker uitgeslapen, daarna wat in de tuin hazelnoten verzameld en een paar houtblokken gekliefd.
We hebben ook nog een eindje langs een kanaal gewandeld met een sluisje en een haventje. Er lagen een aantal jachtjes die in nogal verkommerde staat verkeerden, maar er was ook een scheepswerfje bij waar ze misschien zouden worden opgekalefaterd. Er lag hier tot onze verbazing ook een narrow boat zoals we er zoveel gezien hebben bij Oxford. Na de lunch hebben we gebouled op het boulebaantje in het dorp. Daarbij zijn Mark en ik smadelijk verslagen door onze vrouwen.
In Buis had ik de bouleballen al helemaal onder de voorstoelen opgeborgen in de overtuiging dat we die toch niet meer nodig hadden. Het was dus een hele tour om die weer tevoorschijn te toveren want de ruimte tussen de achterbank en de voorstoelen is al helemaal opgevuld met Franse lekkernijen die we mee naar Breda willen nemen. We hebben ook een grote bos met takken laurier op de achterbank liggen want Ze hebben hier een grote laurierstruik die nodig gesnoeid moest worden. Ook vandaag heb ik niet veel tijd om te schrijven dus ik laat het hierbij.

Frankrijk2021 19 Beaulieu 14’39”: https://youtu.be/VOrDVKnIqSw

Een goede reis naar huis en bedankt dat we met jullie weer "mee mochten reizen". Genoten van de mooie verslagen en foto's.

Yvonne v.d. Hooven 2021-10-03 11:45:04

Wat een mooie verhalen en foto's elke keer weer. En gezellig in Beaulieu!! Groetjes en goede terugreis