Op weg naar huis

Frankrijk, Bayonne

We vertrokken om negen uur uit Bayonne. We moeten vandaag iets meer dan zevenhonderd kilometer en dat is minstens negen uur rijden. We hebben een hotel gereserveerd in Roye en dat ligt ten noorden van Parijs zodat we morgen nog maar een uur of drie hoeven te rijden. Het is wel allemaal snelweg en dat is heel saai.
Bij Patrick en Dominique was het heel leuk, maar ik vind het wel moeilijk om de hele tijd Frans te praten en schakel heel vaak over naar het Engels.
Uiteindelijk hebben we er elf uur over over gedaan. Vooral Parijs was een ramp.
We zitten nu in een Ibis budget hotel en dat houdt niet over. We hebben wc en douche op de kamer maar ze zijn piep klein. Verder was het heel moeilijk te vinden, want ze hebben alleen een straatnaam maar geen nummer en het is in een zijstraatje van de eigenlijke straat achter een aantal gebouwen vlaks naas te snelweg. Maar het is wel goedkoop en zo hebben we een goede reden om snel weer weg te gaan, want we willen zo snel mogelijk weer in Breda zijn.

Het was weer een genoegen om jullie op deze manier te volgen, mooie verhalen en vaak schitterende foto's. Bedankt Hans.

Gerrit 2023-06-01 14:21:57

En nu genieten in je eigen Paleis.

elizabeth 2023-06-01 17:27:42

Bedankt voor het mooie verslag van jullie reis door Spanje. Dat was weer heel leuk om le lezen en te bekijken. Liefs en tot kijk!