Hardenberg, Hellendoorn en Holten

Nederland, Holten

Hoi allemaal, toch maar even klein stukje schrijven🙈🤣, zoals jullie weten zijn we in Nederland op pad na ons Duits avontuur. Wij zijn gestart in Hardenberg vakantiepark Rheezerwold, acsi tarief 19 euro prachtige camping ,mooi gebied ook om te fietsen en te wandelen. Ook daar kun je tijdens het wandelen de weg kwijt raken in het bos🙈🤪, mocht de pret niet drukken. Komen altijd weer thuis dankzij mijn wederhelft, heel eenvoudig, als ik zeg ik denk links af 😂😂dan gaat hij rechtsaf, altijd goed. Denk voor aantal dames herkenbaar. Zijn ook nog naar de camperbeurs in Hardenberg geweest op de fiets. Leuk om door te lopen en te zien wat we niet hebben. Maar wat zijn we blij met ons eigen campertje😍🤪niets gekocht, oh ja toch wel koffie met een moorkop😂😂.

Afgelopen maandag zijn we daar vertrokken en terechtgekomen op camperpark Hellendoorn sc 101912 Hellendoorn. Wat een heerlijke camperplaats eentje uit de boeken, ruime plekken superschoon sanitairgebouw, stroom en douche apart betalen. Zoals de meeste wel weten zijn wij daar voorstander van, betalen wat je gebruikt, prima. Heel aardige eigenaar, staat open voor suggesties en bied helpende hand indien nodig. Tarief €16,50 nu, nov./dec.€15. Prachtige fietsroutes, wij hebben genoten en zeker iets om terug te komen.

Gisteren zijn we daar vertrokken, zijn terecht gekomen klein stukje verder bij camperplaats Sploder Stea Holten sc 98526, is bij een veehouderij. Ook mooie camperplaatsen, sanitair stroom vaste prijs incl.€17,50 ook niets van te zeggen. Winkeltje met vers producten, verse melk gekocht 1 euro litertje zalig wat een verschil met de winkel. Gister en vandaag al heerlijk gefietst Sallandse Heuvelrug, Holterberg heerlijk. Broodje mee voor onderweg, jammie. Vanmiddag wel vreselijke regenbui over ons heen gehad, nu gaat het droog worden. Morgen weer mooi, hoppa weer op de fiets.

Zondag naar huis, dinsdag trouwt mijn kleine nichtje Nancy, dus feestje(haha). Maar woensdag gaan we weer op pad, weer blijft goed dus nog even genieten op naar Dwingelo en omgeving(denken we nu)kan nog veranderen bij ons.

Jullie weten het he, Geniet van het leven het duurt maar even.🥰

Dan heb ik nog wat leuke of mooie foto’s.
Wat betreft foto’s plaatsen op Pindat klopt de volgorde niet, het systeem gooit alles steeds door elkaar. Ben er klaar mee🙈😂😂😂🤷🏼‍♀️.

Fijn weekend allemaal en lieve groet,
Geert en Ineke.

Heerlijk Genieten

Corry Booisma 2023-09-29 17:32:11

ja dat is genieten in die omgeving zo mooi

Hans enWoutje 2023-09-29 18:28:54

Ik geniet mee van de prachtige foto’s en jullie verhaal. Genieten met een grote G. Wij leven per dag en genieten van wat we kunnen. Vooruitkijken 😁👍👍