Tournee Vichy

Frankrijk, Vichy

Vanmorgen stralend weer heerlijk de zon en geen wind, joehoe blij.
Lekker op ons gemak ontbijtje,opruimen koffie drinken en dan naar het stadje lopen 3 km.
Heerlijke wandeling en droog, maar helaas het is rond 13.30uur gaan regenen en ja nu 18.30 en het regent nog pijpestelen. Hebben daarom niet alles in het stadje kunnen bekijken helaas.
Was feest dat letterlijk en figuurlijk in het water viel, zo zielig optocht van oude kleder drachten en div.muziek korpsen zo triest. Afgeblazen uiteindelijk klein stukje gezien.
Lekker even ergens gegeten en weer de regen in om toch maar richting camper te gaan het is niet anders.
Op de heen weg nog net droog een mooie straat doorgelopen met prachtige bomen en een nog mooier art deco huis. Op de terugweg een mooie waterbron gezien uit jaar 1500, daar komen mensen met tassen lege flessen vullen die en gaan weer weg. Grappig om te zien, maar wij gingen wat harder lopen vanwege de regen nog 3 kilometer. Uiteindelijk hebben we weer 11 km gelopen, helemaal blij.
Nu weer heerlijk in warme camper kacheltje aan, jogging broek aan wijntje biertje.
Morgen hebben we een reisdag dus tot gauw.

A votre sante

Gr. Geert en Ien

Wel jammer voor de mensen, het ziet er mooi uit.

Fenny 2018-04-29 18:57:09

Jammer he zouden 300 deelnemers zijn, zo triest.

GeertenInekeOnTour 2018-04-29 19:47:14

Leuk om jullie te volgen goede reis morgen

Willy 2018-04-29 20:57:09

Dank je Willy

GeertenInekeOnTour 2018-04-29 21:49:16

Ja jammer die regen hier net zo en koud

Hans en Woutje Verbeek 2018-04-30 09:55:00

Zo jammer die regen,hopen dat het snel op gaat knappen Wel leuk om zo jullie te volgen.

Marjan 2018-05-01 16:31:43

Wat mooi opa en omašŸ˜ Hebben jullie het naar jullie zin