Einde Romantische Strasse

Duitsland, Füssen

Inmiddels zitten we lekker binnen in ons campertje, het regent. Lekker drankje erbij, wat wil je nog meer.

Vanmorgen vertrokken vanuit Bad Wörishofen, met mooi weer. We gaan laatste stuk van de Rom.Str.rijden.
Voor ons is dit het mooiste stuk van de route, heerlijk door dorpjes waar alles nog echt is. Doen wat boodschappen onderweg, dat gaat ook door he. De afstand is niet zo groot, voor we het weten zitten we bij Schwangau, vreselijk druk. Heb foto van de 2 kastelen genomen en wij besluiten ons niet in de drukte te storten. Kastelen zullen prachtig zijn hoor, maar wij hebben al zoveel kastelen van binnen gezien, dat we best keer kunnen overslaan. Ook wat foto's van onderweg gemaakt, o.a. bruidspaartje, leuk hoor pril geluk op bijna einde van de Rom.Str. wij rijden door naar Füssen, gaan gelijk naar de cp van nkc 370. Plek genoeg, prima voor 1 nacht.

Lunchen even in de camper,en dan naar stadje lopen. Hebben hele middag, weer was nog goed. Wij hebben plattegrond gehaald bij VVV en gaan alles bekijken. Zijn overal wel zo'n beetje geweest, veel gelopen. Maar wat vooral leuk was, we hebben een foto gemaakt van het einde van de Romantische Strasse. Zo leuk, na een klimpartij richting Franziskaner Kloster, klein doodlopend stukje, daar is de foto genomen. Leuk einde van de route. Hebben jullie dit ook gezien, hun die de route hebben gereden. Ga niet alles benoemen wat wij gezien hebben, gezien wat je zou moeten zien. Veel geklommen, pffff.

Nu terug in camper, ondertussen was het gaan regenen, dat doet het nog steeds.
Morgen gaan we verder, Oostenrijk in. Onze eind conclusie van deze route, leuk gedaan te hebben. Best mooie dingen gezien, niet helemaal wat wij ervan hadden verwacht. Maar gelukkig beleeft ieder het op zijn eigen manier, veel plezier voor hen die dit avontuur ook aan gaan, doen hoor.

Fijne avond allemaal,
Groet Geert en Ineke( OnTour).

Leuk verhaal en foto's

Theo jakobs 2019-05-27 21:54:33

fijn dat jullie zo genieten hier alles goed wel We hebben nog geen een foto gemaakt morgen Kamera mee. plinten zetten en ook wat in de Tuin zand rijden. en zo we zijn al aarDig moe , Maar slapen goed

Hans en Woutera 2019-05-27 22:25:24

Vind het leuk om jullie reisverslag weer te mogen lezen

Beppie 2019-05-27 23:21:04

Leuk om jullie weer zo te volgen