Weer thuis

Nederland, Lelystad

Hallo allemaal,

Op 22 juli heb ik een verslag gemaakt waarin ik schreef dat we eindelijk weer op pad konden na alles wat er was gebeurd.

Vandaag is het zondag 13 augustus en kan ik jullie vertellen dat wij gisteren thuis zijn gekomen.
Wij hebben 3 geweldige weken gehad, waarvan de meeste tijd in Friesland doorgebracht. Oké het weer was niet altijd feest, maar toch hebben we veel gefietst, ook paar wandelingen gemaakt.

Maar wij hebben vooral genoten van het feit dat het goed gaat met Geert tijdens het reizen, vermoeidheid maar dat mag de pret niet drukken. Wij hebben 6 verschillende camping/ camperplaatsen gehad gestart in Drenthe dus de Drie Provinciën, daarna zijn we Friesland ingetrokken. Zijn geweest in Sint Nicolaasga op Eysinga State gestaan paar dagen met vrienden doorgebracht, tja Joure de passantenhaven, wat een gezelligheid en wij hadden de mooiste camperplek op de hoek konden alles goed bekijken. Joure leuke plaats en zaterdagavond zijn we toch even bij de ballonvaart wezen kijken, gaaf te zien. Klap op de vuurpijl was wel dat we ‘s-nachts om half twee in bed mee lagen te zingen met René Kars, beter te dik in de kist dan een feestje gemist, 😂😂🙈was afsluitfeest dus. Daarna naar Warten gereden en in jachthaven Wartena gestaan ook heerlijke plek, pontje bracht je zo over voor mooie fietstochten. Daarna naar Earnewald gereden op camperplaats Westerdijk gestaan, geweldige stek leuk dorp, Skûtsjesilen zou daar starten, helaas ging niet door windkracht 5 a 6 en veel windvlagen, balen.

Maaaar de volgende dag afgelopen woensdag ondertussen, zou de start in Terherne zijn, hopla snel inpakken (dinsdag)en naar Terherne toe voor de camper plaats vol is. Nou echt van de 12 plaatsen waren er 2 bezet, op al de plekken waar we geweest zijn was zat plek niet te begrijpen dat het zo stil was op de camperplaatsen. Woensdag ging Skûtsjesilen door, wij hadden vrienden uit Barcelona voor 1 dag op bezoek dus het was feest, leuk om zoiets mee te maken hoor.

De camperplaatsen zijn absoluut heel betaalbaar tussen 14,50 euro en 21 euro betaald inclusief alles. Terherne 16 euro met stroom legen toilet en water geen sanitair, voor ons prima.

Samengevat zijn wij blij en ondanks regen wind maar ook de zon was het geweldig. Nu afwachten wat de onderzoeken uitwijzen en de cardioloog zegt op 28 augustus. Bij groen licht gaan we weer voor ongeveer 6 weken op pad, waar naar toe🤷🏼‍♀️Bretagne of Duitsland, de Ardennen jullie zullen het zeker lezen wat het gaat worden.

Dank voor de lieve en leuke berichtjes bij het 1 e verslag. Oh ja, voor hen die ons ook op Polarsteps volgen zullen jullie gemerkt hebben dat ik daar niet zo actief ben, sorry.

Lieve groet Geert en Ineke

Wat een fijn verhaal. En een mooie fotoreportage.

Els 2023-08-13 18:50:54

Wat een heerlijk verhaal weer. Nog meer dat dit weer kan. Heerlijk om jullie weer te zien reizen met de camper. Genoten en hoop op heel veel verhalen.👍🏻👍🏻

Carla 2023-08-13 19:27:31

Mooi reisje en zeker: heel leuke foto’s!

Henny 2023-08-13 19:42:25

Het was weer een feestje om te lezen……🎉🥂😉……liefs van ons! 🥰

Petra Eleftheriadis 2023-08-13 19:43:05

Wat fijn om te horen dat alles zo goed gegaan is en ja, ondanks het ‘wat mindere’ weer kun je toch heerlijk camperen. De foto’s spreken voor zich. Hopelijk krijgen jullie alleen maar goede berichten bij de cardioloog en dan hoppa …. heerlijk weer op pad. De Ardennen in België zou ik niet gokken want voor mijn gevoel regent het daar altijd en dan is het ook zo somber met al dat bos. Twee jaar geleden waren wij de maand september in Bretagne en we hadden prachtig weer. Aan de kust trekt het toch wat eerder open. Wat jullie ook gaan doen ‘heb het vooral goed samen’💫

Willy 2023-08-13 19:47:09

Nog even … ‘ Liever te dik in de kist dan een feestje gemist’ die houden we erin hoor! 🥂 proost op het leven

Willy 2023-08-13 19:48:54

Fijn dat jullie het leuk hebben gehad.gr.theo

Theo 2023-08-13 20:11:48

Wat fijn dat jullie het fijn hebben gehad. 100% genieten samen is zo belangrijk een regenbui kan daarin niets veranderen. Ik duim 🙏🏼 met jullie mee op een positieve uitslag bij de cardioloog. Lieve groet, 💋😘 van ons.

Ilse en Jan 2023-08-13 20:42:41

Whoop, whoop 🎈🎉👍🏻👍🏻 Echt geweldig !! Sowieso een mooi en leuk verslag maar nog heerlijker dat het zo goed gaat. 🫀💝 Gezellige, Zeeuwse ehhhh, Flevolandse groetjes van ons. Wij nu ook weer thuis na ⭐⭐ yum, yum 😉😂😂👋🏻

Ab ☀️ 2023-08-13 21:34:53

Fijn dat het weer kan , geniet ervan

Jeannette 2023-08-14 14:01:04

wat fijn dat het allemaal goed is gegaan en dat jullie zo genoten hebben op naar de volgende tocht zouden wij zeggen geniet er maar van veel plezier en hopen op goed bericht uit het ziekenhuis lieve groetjes

Hans en Woutje 2023-08-14 17:08:10

Wat een prachtige foto’s 👌😘

Annemieke en Bram 2023-08-14 17:55:49

Fijn weer te lezen dat het goed gaat👍🏻