Denia, camping Los Pinos

Spanje, Dénia

Hallo allemaal,

Daar zijn we weer, wou toch even een verslagje maken. Niet omdat we een mooie tour hebben gemaakt, dat zit er even niet in omdat Geert aan het dokteren is, en hoe.

Kan niet anders zeggen chapeau voor de HCB ziekenhuizen hier in Denia en Benidorm.

Geert heeft diverse afspraken gehad met onderzoeken, bij de cardioloog en de internist, bloedonderzoeken.
Conclusie cardioloog er is iets niet in orde met bloedtoevoer en zuurstof naar het hart, dus donderdag 2 februari krijgt Geert hartkatheterisatie in het HCB ziekenhuis in Benidorm. Moet 1 nacht blijven dan, woensdag gaan we met camper die kant op om plek te zoeken. Daar waar plaats is.

Internist gaat op 9 februari een gastroscopie doen in HCB ziekenhuis hier in Denia dus moeten we terug zijn hier.

Daarna krijgen we afspraken om de uitslag te bespreken. Wij zijn dankbaar dat er echt heel goed onderzoek gedaan wordt. Wat ook erg fijn is dat overal een Nederlandse tolk bij aanwezig is, praat erg makkelijk. Komt misschien omdat HCB een particulier ziekenhuis is. Tussendoor nog wat kleine afspraken voor vooronderzoek.

Verder staan we op een perfecte gezellige camping Los Pinos, sc 46976 denk 50 meter van zee, prachtige bomen op de camping. Helaas staan wij in schaduw gedeelte niet veel zonnige plekken. Wij fietsen iedere dag, je kunt langs de boulevard naar centrum fietsen, naar het ziekenhuis. Hebben de stad doorgefietst de haven. Zijn 3 verschillende camperlocaties waar je prima staat zonder voorzieningen, maandag en dinsdag a.s.gaan we daar 2 nachten staan. Volop in de zon, jippie.

Heb paar foto’s gemaakt, van omgeving camping enz. Vandaag kleine groentemarkt geweest en in de Mercado hal verse sardines gekocht om vanavond te eten. Bij een leuk tentje tapas gegeten en een glas wijn. Dat hadden we wel verdient vonden we zelf, toch spannende dagen allemaal. Het gaat nu redelijk goed met Geert, geen aanvallen meer gehad en het gaat best redelijk.

Ik ga de naam van deze reis veranderen in Spanje, Marokko gaat niet door. Afhankelijk hoe alles gaat lopen zien we verder.

Alvast dank voor de lieve berichtjes die we al mochten ontvangen.

Allemaal fijn weekend en lieve groet,

Geert en Ineke.

Sterkte met alles 👍

Corry Booisma 2023-01-27 18:19:49

Geniet van de tijd tussen de onderzoeken en sterkte met de onderzoeken en hopen op een goede uitslag. Groetjes van ons beide

Nies en Harrie 2023-01-27 18:20:08

Succes alvast voor volgende week. Wel een geruststelling dat jullie goede zorg krijgen! 🤞 sterkte met alles.

Geja Stevens 2023-01-27 18:37:05

Heel veel sterkte. Behandeling in particuliere ziekenhuizen is prima. Zelf in Imed in benidorm geweest. Ook met tolk.

Beppie 2023-01-27 18:58:40

We hopen dat het met Geert helemaal goed komt met Geert. Lekker fietsen daar, helemaal vlak. En de haven, altijd wat te doen. Groeten Jons en Els.

jons smit 2023-01-27 18:59:46

Zo dat is heftig. Goed dat dit onderzoek duidelijkheid geeft. Beide heel veel sterkte en een goed herstel. 🙏🙏🙏🙏👍👍

Carla 2023-01-27 19:10:55

Fijn dat de oorzaak van de klachten nu duidelijker is en dat alles zo vlot gaat. Sterkte de komende dagen en blijf lekker genieten van de dingen die er gedaan kunnen worden. Nogmaals: CARPE DIEM oftewel Pluk De Dag !

Willy 2023-01-27 20:10:17

Sterkte met de onderzoeken en hartcaterisatie . Hopelijk binnenkort weer genieten.

Jeannette 2023-01-28 16:10:51

Sterkte met alles fijn dat er een tolk bij is

Leen en Willy 2023-01-30 07:27:53

Wat fijn dat jullie nog lekker kunnen fietsen en veel sterkte