Stadje Colmar bezocht

Frankrijk, Colmar

Richting Colmar ongeveer 2 km lopen vanaf camping, heerlijk weer en nieuwe omgeving.
Als eerste lekker bakbie koffie hadden we no g niet gehad, toen even riempje voor minn broek gekocht zakte af goed teken he. Lopen het stadje op ons gemak door, mooie oude pandjes maar niet spectaculair vinden wij. Lekker broodje eten, dan de kathedraal in wel mooi .
Hebben een rondje gemaakt met toeristentrein, wel grappig opa en oma zo. Maar je ziet wel andere dingen weer. Klein Venetie ook gondel bootjes erdoor, grappig zijn natuurlijk pas in Venetie geweest.
Overdekte oude markt, moet wel zeggen als je veel reist lijkt alles op elkaar.
Gaan de terug weg inzetten, nemen nog even groente mee en hebben uiteindelijk 11 km gelopen. Goed voor de body. Lekker chillen bij camper mooi weer. Straks eten maken en morgen gaan we verder.
Op naar Chalon sur Saone.

Bekende plaatjes. Ja wie is er niet in Colmar geweest. Blijft leuk om terug te zien. Lekker weer gewandeld, inderdaad goed voor de mens. Geniet en groetjes👍😍

Meriam 2018-04-28 13:15:44

Ziet r mooi uit hoor

Daphne 2018-04-28 13:23:12

Super om weer even een verslag te lezen, lekker genieten en heerlijk wandelen. Groetjes 👟👟😘

Fenny 2018-04-28 13:46:51

Het blijft mooi .genieten en leuk jullie te volgen👍👍

Joke 2018-04-28 17:51:52

Leuk plaatsje, heeft wel wat weg van Duitse plaatsjes, waar wij altijd langs de Moessel fietsen.