Piesport, Trier , Luxemburg en Oirschot.

Duitsland, Piesport

Eindelijk weer even een berichtje, ook goed bericht. Op 28 augustus heeft Geert zijn groot onderzoek gehad bij de cardioloog en deze was zeer tevreden, dus groen licht gekregen om met camper naar buitenland te gaan, joehoe. Daar hadden we natuurlijk op gehoopt, camper stond al voor de deur en de nodige kleine klusjes waren door Geert al gedaan( niet verleerd).
Dinsdag kleding en eten in camper om woensdag eindelijk op pad te gaan, wat een feest.

Onze eerste stop is Oirschot , veel over gelezen en het zou een mooie fiets omgeving zijn. Staan op de camperplaats aldaar aan het water mooie plekken incl.stroom €22,50 p.n. €18zonder stroom douchen €1. Voor ons prima, wij vinden het een goed systeem betalen wat je gebruikt. Hebben 6 nachten gestaan en diverse prachtige fietstochten gemaakt, absoluut de moeite waard. Onderweg geluncht, zelf broodjes mee maar ook lekker uitsmijtertje eten. Dochter met kleindochter nog dagje geweest erg gezellig en makkelijk de Foodtruck kwam op de camperplaats jippie. Overigens eerste keer hier dat Geert weer fietstocht van 50 km heeft volbracht🥳daarna wel even rusten😴🥱. Overigens kan ik jullie aanbevelen om het natuurgebied Kampina te bezoeken, prachtig.

Dinsdag 6 september gaan we richting Luxemburg, ja even tanken natuurlijk €1,63 liter diesel betaalde wij flesje bubbels gekocht om het leven te vieren. Deze keer geen foto gemaakt😎🥂🍾.Zijn nog steeds erg gelukkig dat alles zo goed is afgelopen met Geert en nu weer kunnen gaan genieten. Enige beperkingen zijn er wel o.a.zon, en laten we daar nu net heel veel van hebben🙈😂😂, dus petje op en schaduw in, ongelooflijk dat weer. Zijn op camperplaats Fuussekaul te Heiderscheid gaan staan, mooie plekken 16 euro incl.stroom water, douchen op camping. Beetje wandelen en chillen.

Donderdag 7 september bijtijds vertrekken willen naar Saarburg, leuke route bij de camperplaats aangekomen zagen we het al, campers in de wacht bordjes vol, eerste keer dat wij dit mee maken. Besluiten om naar Trier te rijden, daar aangekomen op camperplaats nog plek maar al aardig vol op einde ochtend. Hebben stroom en tegen betaling douchen dus prima. Hebben gewandeld, gefietst naar Luxemburg langs de Moezel geweldig, broodjes mee in schaduw lunchen. Hebben hier 3 dg gestaan.

Zondag 10 september gaan we verder besluiten langs de Moezel te blijven, dat fietsen bevalt ons prima en nog steeds mooi weer. Gaan naar Piesport camperplaats Piespoorter aan de Moezel € 12 incl.stroom prima plek, geen douche maar die hebben we zelf, dus de tank zit goed vol met water. Hopen hier paar dagen te staan. Einde van de middag fietsen we naar dorpje Winrich zou weinfeest zijn, ben benieuwd. Camperplaats is alweer vol, erg druk. Maar komt ook door de weinfeesten begrijpen wij nu.

Voor nu lieve groet Geert en Ineke

Wat fijn dat jullie weer op pad zijn heerlijk Genieten 👍😎🙋🏻‍♀️

Corry 2023-09-10 15:17:17

Nou zeg …. Vanmorgen dacht ik aan jullie en nu dit verslag. Wat fijn om te horen dat alles goed gaat. Vooral houden zo en pakken wat er kan. Wij staan minimaal Katwijk aan Zee. Heet 🥵 In het voorjaar waren we ook in Oirschot. Prima plek en fantastisch fietsgebied. De foodtruck is super en de biertjes in het dorp zijn ook niet te versmaden wij drinken er eenmaster Eeuwige Jeugd ….. ben benieuwd of het gaat helpen 🙄🤣 Heb het goed en geniet van het leven💫

Willy 2023-09-10 15:52:51

Leuk om weer wat van jullie te horen. Klinkt allemaal goed. Fijne reis, geniet er van. Groetjes

Jan en Rachel 2023-09-10 16:42:28

Wat heerlijk dat jullie weer mogen reizen en volop genieten van hetgeen jullie tegenkomen. Wij genieten met jullie mee, van de foto’s en de verhalen😀, maar vooral omdat het weer mag. 🥂🍾op afstand, proosten we op dit prachtige bericht

Carla 2023-09-10 17:45:25

Goed te horen dat jullie weer volop kunnen genieten

Ingrid 2023-09-10 20:02:11

Wat fijn dat alles goed gekomen is Geniet van jullie reizen. Zo lang het kan We volgen jullie graag.

Elza 2023-09-10 20:51:19

Super weer lekker op pad saampjes .. geniet ervan

Henny de Ruiter 2023-09-10 21:49:47

zo jullie hebben al weer heel wat gedaan zeg wat een weelde als het allemaal weer kan geniet ervan lieve groetjes

hans en woutje 2023-09-11 12:43:53

Fijn dat jullie weer kunnen reizen dat het toch goed gekomen is dat is weer genieten