Vooraankondiging van onze Op weg naar Griekenland reis.

Nederland, Lelystad

Eindelijk kunnen we op pad, in eerder berichtje schreef ik dat ik even door de medische molen moest. Is gebeurd, geen gekke dingen gelukkig, dus hoppa snel wegwezen. 4 weken later dan gepland, maar met veel zin beginnen we op 20 mei aan ons nieuwe avontuur. We zouden Engeland, Ierland, Schotland doen. Toch hebben we nu gekozen voor de warmere landen, hebben we even behoefte aan. Dus Griekenland here we come, via Hongarije, Roemenië, Bulgarije gaan we er heen. Uiteindelijk zien we wel wat op ons pad komt. We hebben 5 mnd, moet dus gaan lukken. Uiteraard zal ik weer verslag doen, via deze fb site of via Pindat ( Geert en Ineke On Tour)sommige van jullie zijn nog aangemeld van vorige keer. De link zal ik op div.sites zetten. Wil je niet meer, afmelden dus.

Paar foto's van onze Griekenland reis 2 jaar geleden.

Lieve groet Geert en Ineke

Geniet wij gaan in augustus

Corry 2019-05-11 19:46:58

Ik geniet weer van Julie belevenissen . Dank je wel Groetjes Carla

Carla Rutgrink 2019-05-11 21:35:32

Hallo Heel fijn om weer mee te genieten We zien er naar uit Een hele mooie reis Wensen wij jullie .wees voorzichtig geniet er van

elza peels 2019-05-12 00:03:52

Fijn dat de malle medische molen goed verlopen is Heb genoten van jullie Marokko avontuur Zelf ook Marokko gedaan deze winter heerlijk Wens jullie een top reis en hoop weer mee te genieten

Marianne janssen 2019-05-12 00:15:53

Ik vond het fijn van jullie te volgen dat is een beetje zelf meerijzen . Mooie en veilige reis wens ik jullie . Ik ga je weer volgen op weg naar Griekenland . Herman

Wuyts Herman Espana 2019-05-13 08:03:42

Hoop dat ik weer ga genieten van jullie reisverslag.veel plezier

Beppie 2019-05-13 18:27:14

Ben heel benieuwd na jullie reis