Caravaca de La Cruz en verder naar Murcia

Spanje, Murcia

Stonden op een CP plek, nou ik heb de zwaarste avond/nacht gehad ooit met reizen.
Rond 20.00 uur kwamen allemaal jongelui met auto's, lawaai heel veel muziek keihard afijn wij stonden daar alléén ook nog eens dus dachten komt goed. Het was vreselijk en was soms best angstaanjagend, lang verhaal kort maken om 2 uur s'nachts allemaal weg. Opgelucht naar bed, liggen we net in bed komt er met een rotgang auto aanrijden stopt naast onze camper weer rechtop in bed(haha)toch maar kijken blijkt een camper te zijn.
Nu eindelijk slapen.

Na goed kort nachtje gaan we op pad het oude dorp in en naar de Kathedraal boven in dorp.
Het was al vroeg warm, heerlijk. Zijn kris kras dorp doorgelopen erg leuk vooral oude gedeelte naar boven. Je komt nog eens een kerk tegen, leuke pleintjes. Zaterdag trouwdag, ook leuk om te zien hoe iederéén is opgedoft. Geen bruidjes gezien moesten we te lang wachten. Boven aangekomen bij de kathedraal, is werkelijk schitterend zowel buiten als binnen. Binnen ook vol met bloemen vanwege de trouwerij.

Mooie route terug genomen, tapas gegeten en lopen langs kerk en zien daar de tentoonstelling van paarden versieringen die begin mei over de paarden hier worden gehangen. Optochten en feest schijnt heel mooi te zijn.
Heb uiteraard wat foto's gemaakt, door naar camper want we vertrekken gelijk gaan door naar Murcia.

Samenvattend leuk dorp om te bezoeken, CP plek (NKC)geen voorzieningen ruimte genoeg wij hadden pech.

Lekker op ons gemak naar Murcia gereden, besluiten op de CP plek bij Ikea te gaan staan.
Winkels in de buurt en dan bij Ikea simpel hapje eten, op cp plek al druk de voorzieningen zijn schoonwater, wc legen en vuil water storten keurig bij elkaar allemaal. Topplek , zal morgen foto maken.
En bij Ikea een bushalte en tramhalte die je naar centrum van Murcia brengen, mooier kan niet.

Voor nu fijne avond en tot morgen.

Gr. Geert en Ineke

Weer een mooi verhaal vooral je vreselijke avond/nacht, ik ken dat gevoel, je voelt je niet prettig maar kan niet anders doen dan wachten tot alles weer weg gaat. Hebben dat ook meegemaakt in Mönchengladbach. Gelukkig is alles goed verlopen alleen een kort nachtje. Mooie fotos en morgen veel plezier in Murcia. Liefs van ons.😘😘

Fenny 2018-05-26 22:33:33

Gelukkig hebben jullie die nacht ook weer doorstaan. Snel vergeten en verder gaan met genieten van jullie mooie trektocht

Alex Karper 2018-05-26 22:55:31

Ik zou ook geen oog dichtdoen is niet prettig zoiets. Zijn weer mooie plaatjes en veel plezier in Murcia.

Marjan Hoekstra 2018-05-26 23:11:41

Was wel schrikken voor jullie weer goed door staan wij gaan nooit alleen staan we kijken altijd of er meer staan vergeten maar fijne reis verder

Willy 2018-05-27 08:31:30

Zo dat was weer een gezellig nachtje. Veel bezoek en fijne muziek. Gelukkig alles de volgende morgen snel vergeten en weer op pad. Wat een pracht en praal in de kerk. Het goud blinkt je tegemoet. Nog veel plezier en vooral rustige nachten gewenst.

Meriam 2018-05-27 08:36:28

hier alles onder controle en heel erg mooi weer. ongeveer eind juni star de bouw veel plezier verder