Denemarken here we come.

Nederland, Lelystad

Na een lange periode van afwezigheid zijn we er weer, door omstandigheden kunnen we niet veel reizen. Maar we kunnen nu 4 weken weg, hebben besloten naar Denemarken te gaan. Moet lukken we gaan Oost Denemarken verkennen, op ons gemak. Met de veerboot, de brug(gen)dus weer spannend allemaal. Denemarken is helemaal nieuw voor ons, beetje spannend en heel leuk.

Internet, boekjes en de wegen kaart zullen ons begeleiden. Maken geen vaste route, links of rechtsaf we gaan het allemaal beleven. Ondertussen hebben wij gezien dat er voldoende camperplaatsen en campings zijn, ook is er aan gas te komen. Wat we zeker weten is dat het geen goedkope vakantie zal zijn, maar beste allemaal dan komt ons motto weer naar boven:

Het is beter rijk te leven dan rijk te sterven.

Zondag 29 mei gaan we weg, op ons gemak die kant uit. Maar er moet zondag ook op tijd gestopt worden voor Max Verstappen he, Monaco F1 dus wij zitten dan klaar hoor.

Tot onderweg, groet Geert en Ineke.

hele goede reis en heel veel plezier

gerry 2022-05-25 18:25:54

Leuk om jullie avontuur weer te mogen volgen. Fijn dat jullie weer weg kunnen en 4 weken is best een tijd waarin je iets kunt ondernemen. Wij hebben dit ook,momenteel kunnen wij al weer 2 maanden weg. Geniet er van en je kunt inderdaad niets meenemen.

Beppie. 2022-05-25 19:29:55

Knabbel en Babbel wensen jullie een goede reis en heel veel plezier 🚙😍

Annemieke 2022-05-25 19:32:20

Hele mooie tijd in het heerlijke Denemarken. En ach, er waren tijden dat we 4 weken vakantie al heel er lang vonden ….. Ik reis weer graag met jullie mee en ben heel benieuwd hoe jullie Denemarken ervaren. De laatste keer dat wij er waren kwamen we terug uit Zweden en dat is al weer zo’n 20 jaar geleden. Er zal ook best veel veranderd zijn in die tijd. Fijne vakantie en heb het vooral goed samen! Goede reis 🇩🇰

Willy 2022-05-25 20:12:03

Heerlijk weer geniet ervan en we gaan weer volgen.

Henny de Ruiter 2022-05-25 21:22:33

Wauw! Denemarken! Wat leuk zeg geniet hiervan! Veel plezier en een goede reis !

Daphne 2022-05-25 21:50:25

Happy to know you are on the road again. Enjoy your trip. All the best!

Marti & Merce (Spain) 2022-05-25 22:46:23

Fijn dat jullie er in ieder geval 4 weken op reis gaan. Wij gaan jullie reis weer met veel plezier volgen. Dus wachten op jullie verslag😀😀🚐🚐

Carla 2022-05-26 08:47:49

Een hele goede reis gewenst, dat worden vast weer mooie verhalen en foto's.

Ingrid 2022-05-26 09:41:40

Fijn dat jullie even weer erop uit kunnen. Wij waren in mei 2019 4 weken met de camper in Denemarken, (eerdere kampeer vakantie langer geleden) Hebben het als een relaxt , mooi land ervaren. Bij veel haventjes gestaan en ook wel gratis. Fijne weken gewenst, geniet ervan!

Geja Stevens 2022-05-26 12:30:54

Het lijkt mij heel mooi daar geniet er van fijn te weten dat jullie weer op pad zijn lieve groetjes

Hans en woutje 2022-05-26 19:13:47

Fijne reis naar het mooie Denemarken. Er is zoveel te zien

Elza 2022-05-26 20:24:25

Goede reis we gaan jullie weer volgen wat een goeie beter rijk te leven als rijk te sterven

Leen en Willy 2022-05-27 10:50:07

Hoi fijn dat jullie zo genieten mooi daar zeg nog een fijne reis verder