Geert

Spanje, Benidorm

Goedemorgen allemaal,

Helaas moet ik toch nog een rot bericht delen, had het liever niet gedaan. Geert heeft gister gevochten voor zijn leven, er is gistermiddag een spoedoperatie geweest waarvan wij kunnen zeggen dat dit zijn leven heeft gered. Ik was al vroeg in de ochtend daar ze hadden gebeld. Het was een vreselijke dag, gisteravond mocht ik hem zien lag aan beademing enzenz.maar had weer kleur. Hij had een harttampenade, kan voorkomen na een open hart operatie.

Vanmiddag op bezoek dan is hij van beademing af en zien we resultaat.

Volgens hartchirurg komt het helemaal goed. Op naar een goed herstel.

Lieve groet Ineke.

Ach lieve hemel wat een schrik. Blijf vooral moed houden dat alles goed gaat komen en heel veel sterkte ❣️

Willy 2023-02-18 11:23:55

Wat een bericht.gelukkig snel ingegrepen en nu werken aan herstel

Beppie 2023-02-18 11:48:18

Wat verschrikkelijk. Jullie zijn wel in een totale nachtmerrie terecht gekomen. Ik hoop dat jullie nu op kunnen naar een goed herstel! Heel veel sterkte voor de komende tijd Lieve groetjes Annemieke

Annemieke Christiaans 2023-02-18 12:28:40

Oh hemeltje dat is schrikken. Gelukkig is de arts positief. Dus duimen maar

Ingridopavontuur 2023-02-18 12:50:54

Wat is dat toch verschrikkelijk Heel veel moed Heel veel sterkte en beterschap

Elza 2023-02-18 14:40:47

Wat een schrik weer! Sterkte en beterschap!

Irma 2023-02-18 15:27:29

Zoooo dat is schrikken. 😳😳. Gelukkig is de daarop volgende actie geslaagd. Maar werpt hem wel een paar passen achteruit. Gelukkig is dat gelukt. We blijven hard voor hem/jullie duimen. πŸ™πŸ™πŸ™πŸ™πŸ™. Dank dat je het met ons gedeeld hebt. πŸ’ͺπŸ™πŸ’ͺπŸ™β€οΈ

Carla 2023-02-18 15:45:37

Dat is even schrikken voor jullie....maar goed dat de arts heeft ingegrepen. Heel veel beterschap en succes met het herstel!!!!

Janny Hallink 2023-02-18 17:09:23

Ohh jee!! Wat een schrik voor jullie. Denk aan jullie en duimen dat er vanaf nu geen gekke dingen meer komen. Sterkte allen!

Geja Stevens 2023-02-18 18:27:47

Oh wat een naar nieuws! Allemaal heftig hoor. Duimen dat het nu de goede kant op gaat 🀞🀞🀞

IngridM 2023-02-18 18:44:50

Wat heftig, Dan is hij wel door het oog van de naald gekropen. Een Harttamponade is zeer gevaarlijk. Maar wat een stres voor jou Ineke! Ik wens jullie beiden veel sterkte en beterschap voor Geert.

Jeannette 2023-02-18 19:10:30

Jee wat heftig, gelukkig is er op tijd gereageerd door de artsen. Heel veel sterkte toegewenst in deze hele spannende tijd

Heleen 2023-02-19 09:05:37

Veel sterkte wat een schrik allemaal gelukkig gaat het nu beter sterkte