Geert

Spanje, Benidorm

Hallo allemaal,

Even een kleine update vanuit Benidorm.

Het gaat goed met Geert( en dus ook met mij) het gevaar is geweken, iedere dag komt de hartchirurg langs om hem te controleren. Het is ongelooflijk zo begaan en vakkundig men is. Medisch gezien is Geert klaar, het gaat nu om het revalideren, lopen bijv.praten erg snel moe en dan slapen.

Het medisch team van de verzekering wil dat wij naar huis gaan, dus doen wij dat, we hebben geen keus want ze stoppen alles als we zouden blijven. Vanmiddag heeft hartchirurg na onderzoek bepaalt dat hij kan en mag vliegen, hij moet daar een verklaring voor ondertekenen.
Dit betekend dat wij waarschijnlijk met 3 a 4 dagen thuis zijn, daar gaat de revalidatie beginnen. De camper zal worden opgehaald en naar huis worden gebracht.

Zo komt er een einde aan ons avontuur, maar heel heel dankbaar dat Geert er bovenop komt, lange weg te gaan maar wij gaan ervoor.

Dus lieve groet van Geert en Ineke.

Eind goed al goed....een hele goede vlucht naar huis en succes met de revalidatie.....blijf gezond en ooit komen we elkaar misschien tegen...

Janny 2023-03-02 16:39:59

Gelukkig dat hij weer zover is opgeknapt. Goede reis naar huis.

Ingrid 2023-03-02 16:54:00

Goede vlucht terug naar huis en eerst revalideren dat komt nu op de eerste plaats , daarna misschien weer plannen maken, wij hopen het zo voor jullie , veel succes en sterkte.

Rina 2023-03-02 17:12:19

Fijn zoals het nu gaat, goede reis naar huis en misschien eens tot ziens.

Kobus en Toos 2023-03-02 17:25:54

Wat een goed nieuws. Goede vlucht ✈️ en dan opknappen. Lieve groet, Jan en Ilse

Ilse 2023-03-02 17:37:15

Fijn zulk goed nieuws!! Goede vlucht naar huis, ook misschien wel goed gevoel daar in eigen huis eerst verder revalideren. Succes in ieder geval!

Geja Stevens 2023-03-02 17:52:25

Goed nieuws. Succes met revalideren voor Geert en hart onder de riem voor Ineke. Zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten. Veel succes!

Jeannette 2023-03-02 21:23:26

Wat heerlijk dat Geert weer zover is dat hij naar huis kan. Revalideren zal best nog even zijn tijd vergen maar als je dit allemaal overwonnen hebt komt alles vast weer goed 💫 Hopelijk kunnen er weer snel plannen gemaakt worden voor een Camperreisje. Niet meteen naar Marokko maar dicht bij huis kan ook heel erg fijn zijn❣️ Goede reis naar huis en ook heel veel Sterkte en succes met de revalidatie; met een hartelijke groet 👋

Willy 2023-03-02 23:10:45

Goed nieuws! Nu revalideren de rest is even bijzaak dat komt vanzelf, beide sterkte! Op naar een voorspoedig herstel. En dan toetoet.

Carla 2023-03-03 08:42:17

Helemaal top en nu blijft het gewoon de goede kant op gaan zo fijn dat het zo goed is verlopen nog even vliegen en dan weer lekker thuis goeie reis sterkte

Hans enWoutje 2023-03-03 11:21:45

Wat een mooi bericht. Naar huis, met vliegtuig. Gaat dat met begeleiding van medische zorg? Bij Hans was dat, ziekenhuis liet hem anders niet gaan. Traject van herstel is er 1 van elke millimeter is er 1. Heel veel sterkte voor jullie beide. Het zwaarste traject is achter de rug. Blijf duimen voor jullie 🙏🏻❤️❤️

Carla 2023-03-03 12:21:53

Wat een prachtig nieuws! Revalideren doe je het beste in je eigen omgeving. Op naar een spoedig herstel ❤️‍🩹