Slotbericht Geert

Nederland, Lelystad

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer even alweer 3 weken geleden laatste bericht over Geert.

Nu dus kleine update en dan sluit ik deze reis af, wij hopen natuurlijk dat wij t.z.t.weer een mooie reis kunnen en mogen maken. Gepland stond medio februari 2024 voor een half jaar richting ons geliefde Griekenland, op ons gemak over land genieten van wat alles ons dan brengt. Deze planning blijven wij in stand houden😍. Wij hopen natuurlijk dat Geert t.z.t weer auto mag rijden, wat nu nog niet het geval is. Ik ben dus letterlijk en figuurlijk manusje van alles😅🙈.

Maar hoe gaat het dan nu met Geert, het gaat wel wat beter. Maar we zijn er nog lang niet, alles is vermoeiend en ook de onderzoeken hier wezen uit dat er toch wel aandachtspunten zijn, oftewel het is nog niet goed allemaal. Het positieve is dat a.s.maandag de hartrevalidatie begint 2x per week onder begeleiding oefeningen doen, 1 x per week gesprekken en onderzoeken dit alles 6 weken lang. Ondertussen wordt hij heel goed in de gaten gehouden door de cardioloog dat is erg fijn.
Dinsdag krijgt hij een ijzerinfuus, een shot ijzer is dat, dit omdat de waardes te laag blijven. Dan moet hij paar uur blijven, het schijnt dat je er een lichamelijke reactie op kan krijgen. Verder hopen wij dat het allemaal goed gaat komen zodat we weer lekker op pad kunnen met de camper. Voorlopig zit dat er niet in maar samen zijn wij sterk dus we gaan ervoor.

Geert en ik willen jullie allemaal nogmaals danken voor de lieve berichtjes, was erg fijn.

Pindat sluit ik af voor nu, wij hebben ook op Facebook een “Geert en Ineke On Tour” daar plaats ik ook wel eens wat. Je kan ons daar opzoeken als je wilt en lid worden. Kan ook via Ineke Brans op FB.

Nogmaals dank en tot de volgende reis.
Lieve groet Geert en Ineke.

Succes met het verdere herstel en hoop voor jullie dat de reizen weer voort gezet kunnen worden. Groet Janny

Janny Hallink 2023-03-31 17:22:22

Wens jullie wijsheid, heel veel geduld, veel liefde en verdraagzaamheid. Dat komt allemaal wel goed. Het gaat met millimeters, maar millimeters worden cm, cm worden meters. Uit ervaring , leef per dag en vier kleine vooruitgangetjes. Heel veel sterkte.❤️❤️💪💪

Carla 2023-03-31 18:04:12

Sterkte met het herstel en hopen jullie volgende reis weer mee te mogen maken .

Henny de Ruiter 2023-03-31 18:32:01

Fijn dat jullie weer thuis zijn. Heel veel succes bij de revalidatie om in de toekomst weer mooie reizen te kunnen maken.

Ingridopavontuur 2023-03-31 18:37:06

Succes met de revalidatie en hopelijk nog heel veel reizen .

Jeannette 2023-03-31 19:19:12

Een voorspoedig herstel

Beppie 2023-03-31 19:21:30

Dankjulliewel voor deze update. Ik heb me regelmatig afgevraagd hoe het nu met jullie was. Nog een lange weg maar het is belangrijk om vertrouwen te houden! Sterkte met de verdere revalidatie van Geert en ook wijsheid bij de moeilijke momenten samen die er ongetwijfeld ook zullen zijn. Revalideren is lastig maar alle ballen omhoog houden zeker niet minder😉 en dat weet ik uit ervaring, maarrrrr alles komt goed!

Willy 2023-03-31 20:11:16

Veel succes met het herstel en hopen dat je daarna nog mooie reizen kunnen maken, veel groetjes en sterkte Ben en Rina.

Rina 2023-04-01 00:13:53

Sterkte me t het herstel alweer plannen maken dat is heel goed

Willy 2023-04-01 13:29:54

Een voorspoedig herstel toegewenst

Heleen 2023-04-03 08:42:54

goed dat jullie zo positief blijven en lekker plannen maken voor de toekomst het duurt nog even maar het komt er vast van veel sterkte het komt goed