Mazarron en Puntas de Calnegre

Spanje, Mazarrón

Daar zijn we weer, en ook nu geen groot reisverslag.

Wij hebben heerlijk paar dagen rust gehad, nou ja niet gereden maar er is wel gewerkt hoor.
Wassen en camper onderhoud dus even opruimen, schoonmaken en meer van die activiteiten.

Vanuit Murcia zijn we heerlijk op ons gemak via de kleine routes via de bergen gereden naar Pto.de Mazarron camping Las Torres is acsi camping. Camping heeft wasmachine en droger, gezien de hoeveelheid was, erg prettig als het in droger kan. In de maand mei heeft deze camping een speciaal tarief voor iederéén ook zonder acsi kaart en dat is 13 euro per nacht inclusief alles. Mooie plekken ook met groen doek boven de staanplaats.
Eten was wat minder, echt een snackbar idéé maar goed.
Groot min punt van camping waren de vliegen, daar werd je helemaal gek van zodra je buiten was werd je echt bestormd zo niet leuk. Zaten allebei met vliegenmepper om ons heen te slaan. Ook aan zwembad, en natuurlijk de andere mensen ook. Wij wilde langer blijven maar zijn uiteindelijk weg gegaan vanmorgen vanwege de vliegen. En wat denk je, juist vanmorgen kwam de vliegenbestrijding om te spuiten normaal pas volgende maand maar omdat het nu al zo erg was kwamen ze eerder. Betaald en weer op pad.

Klein stukje gereden naar Bolnuevo, foto's gemaakt van de zandrotsen, heerlijk koffie gedronken en weer verder.
Onderweg veel kassen echt niet te geloven wat je in dit gebied aan kassen ziet.

Puntas de Calnegre is ons doel, CP die we via campercontact(betaald) hadden uitgezocht niet gevonden. Wel 2 cp's die dicht zijn o.a. ook 1 van NKC. Maar wij staan nu eerste rang aan zee in de zon, prachtig uitzicht ook NKC zonder voorzieningen.
Staan nog 2 campers , gaan het beleven allemaal. Denk niet dat hier veel jeugd zal komen, maar je weet het niet.

Vanavond heerlijk gegeten in het enige restaurantje hier, zometeen lekker slapen de zee maakt heerlijk muziek.

Dan richting Gabo di Gata, wandelen en veel moois zien hopen we.

Voor nu groetjes Geert en Ineke.

Mooie foto’s. Veel plezier👍👍

Fam.Tjeerdsma.op.cruise 2018-05-30 22:23:59

Tja, die kassen, das een dingetje. Jammer, zo mooi die kust.

Yvonne 2018-05-30 23:26:19

Wij staan reeds 20jaar in de winter op Las torres tot volle tevredenheid nooit last van ongedierte wel veel vogels daar maar geen vliegen. Punta Negra is eigenlijk alleen strand met paar restaurants waar wij ook regelmatig via de kust naar toe gaan met de bike ,mooie route en goed eten. Drie stelplaatsen hier maar veel campeerders langs de zee die daar maanden staan.