Aurillac reisdag Castres reisdag

Frankrijk, Castres

30 april

Met regen vertrokken vanuit Vichy, kon ook niet anders. Hebben weer een binnen door wegetje zal dus niet opschieten maar het blijft een prachtig gebied. Onderweg boodschapen doen bij zo'n heerlijke supermarkt en deze met een heel grote verse slagerij waar je eigenlijk alles wil kopen. Hebben ons beperkt tot wat we nodig hebben, wel heerlijke merqueze die gaan zo op de plaat. Lekker wijntje biertje, prjma dus.
Zijn uiteindelijk beland in Aurillac en voor het eerst hebben we op een CP plek gestaan eens proberen. Wij zijn van de campings maar wilen op dor reis toch eens wat CP's pro beren. Midden in stad voor een stuk of 10 campers Aire Municipal staat in alle boeken. Wij nr 3 maar al snel vol, ook wel lachen hoor in die drukte. Lekkerr stadje door gelopen mooi oud gedeelte wat leuke foto's gemaakt. Terug en lekker eten gemaakt verder beetje relaxen tv en toen slapen. Mmm ben benieuwd, trusten.

1 mei

Nou het was koud en het was heel veel lawaai, disco in de buurt had ik gelezen maar dacht wie gaat er nou op maandagavond naar de disco. Haha velen kan ik je verzekeren, wat een herrie maar we hebben het overleefd.
Ontbijtje en weer op pad, stonden onder grote bomen met kraaien. Dus je snapt wij gelukkig niet een aantal campers helemaal onder echt onder vreselijk. Dus die waren niet blij.

Wij weer de route opzoeken en denken in de buurt van Castres camping te zoeken.
Lekker op pad, is 1 mei dus lelietjes van dalen gekocht is traditie en stokbrood voor lunch.
Iedereen is vrij en echt alles dicht. Verder op pad, droog weer en prachtige route en opeens ja hoor lampje motor gaat branden en camper valt terug komen bijna niet vooruit. Schrik zit erin en parkeren hem op een beter stukje iets verder. Geert gaat kijken ales is goed olie enz enz.weer starten nog branden. Pff Fiat alarmcentrale gebeld dossier aangemaakt heel goed geholpen en Geert zegt tegen man aan telefoon zal stroom eraf halen soort reset en kijken wat hij doet. Ja hoor lampje weg, afgesproken gan rijden en melden ons als er iets is. Met de schrik erin verder maar gelukkig tot op heden alles in orde. Dat kan dus ook gebeuren.
Lekker geluncht en weer verder door mooie gebieden o.a. Rodez en Albi en nog steeds droog jaja.
Camping gevonden ook weer acsi camping 13 euro Camping de Gourjade ziet er prima uit ruime plekken.
Straks lekker eten, fijne avond allemaal.

Gr.

Ojee lampjes die gaan branden niet leuk.Zijn wel weer mooie plaatjes.

Marjan 2018-05-01 21:11:57

Is de auto misschien niet gereset na olie verversen? dat kan jet probleem zijn. Komt fan herhaaldelijk terug. Ik natuurlijk of het olielampje ging branden. Zoja dan zou ik in fiatgarage een reset laten doen. Succes.

jan 2018-05-01 21:22:32

Panne altijd schrikken. Hopelijk blijft het lampje uit. Ik heb het ook meegemaakt, hoort ook bij het heerlijke leven wat jullie nu hebben. Het ziet er heerlijk en mooi uit. We genieten mee. Liefs

Jannie 2018-05-01 21:24:47

Mooi alles weer goed zulke dingen Horen er ook bij