Chionovouni gebergte tot Poulithra

Griekenland, Municipal Unit of Leonidio

Dat is snel he weer een verslagje, nadat we gisteravond heerlijk hebben gegeten wij ook geen genoeg kunnen krijgen van de orange pie, zijn we vanmorgen vertrokken vanuit Monemvasia, byebye het was een stormachtige nacht.

Gaan door de bergen richting Leonidio, heb niet meer te vertellen dan dat het Schitterend was. Hoogste punt was 838 meter, niet heel hoog, wij hebben ze hoger gehad de passen in Italië, maar ook Marokko.

Genoten van de mooie groene landschappen, smalle weggetjes her en der het gevoel de hoek om en weg weg😂😂ik gelukkig geen zweethandjes meer. Heb wel een idéé in mijn omgeving wie dit niet leuk zouden vinden.

Dorpjes van niets, stukje natuurpark watervallen, helaas niet veel water. Wel weer onze water kannen en flessen kunnen vullen met bronwater. Iederéén proeft dat verschil, geloof me. Hebben Molai, Ag.Dimitrios, Mapi of Mari, Peleta gereden. Het gebergte heet volgens mij Chionovouni. Peleta heel leuk met 3 kids staan praten die engels op school hadden, ergens iets gegeten.

Uiteindelijk de prachtige tocht naar beneden naar de kust Poulithra, klein plaatsje. Borden no campers, oeps. Zetten camper op prima stek parking vooraan van de Taverne. Geert gaat vragen of we er mogen staan, geen enkel probleem. Eten we daar vanavond, heerlijk uitzicht op haventje.

Morgen weer verder, waarnaar toe🤔dat zien we morgen wel weer. Ga zo eerst even uurtje lezen, boek 7 van jaja zeven zusters😜.

Lieve groet van ons.

Ha ha daar ben ik ook net aan het lezen De Ierse Merry mooi verhaal en ook mooi de historie van Ierland Pas maar op dat je Pa apliese niet tegen komt veel plezier 👍🌼👍🍀

Ineke 2021-08-15 17:39:00

Ik geniet van jullie foto’s en reisverslag. Ga Griekenland toch wat hoger op mn lijstje zetten 😉 Al ga ik toch nog paar jaartjes moeten wachten tot ik wat langer vakantie heb. Nog een fijne reis en veel veilige kms.

Ingrid M 2021-08-15 19:10:48

Wederom prachtige foto’s 😀 ik zou water in mijn handen hebben tijdens de te smalle wegen. Gelukkig rij ik zelf, maar toch. Veilige kilometers weer 😀👍👍

Carla 2021-08-15 19:13:46

Is het niet zo heet meer daar? Jullie zien weer veel moois.