L'Ampolla

Spanje, L'Ampolla

Daar ben ik weer, wij heben 5 fantastische dagen gehad aan zee op camping Ampolla Playa is acsi camping en 17 euro per nacht, in gids staat overigens 15 euro maar ja geen zin om me daarin te verdiepen.

Prima camping overigens, is gelijk aan zeer aardige mensen.

Wij zijn erg lui geweest, samengevat veel gewandeld fietsen gehuurd en we zijn de lagune doorgefietst mooi natuurgebied maar wij hebben geen flamingo gezien hoor hihi.
Wel mensen die aan vissen waren, heel gaaf mosselen zoeken krabben werden er gevangen. Gefietst door de rijstvelden ook leuk om te zien.

Dorp zelf wel aardig maar niet spectaculair, haventje kwamen net bootjes terug van vissen en dat is altijd leuk om te zien. Was winkeltje waar je verse vis kon kopen, hebben we gedaan en heerlijk gebakken bij de camper denk dat het tongetjes waren.

We hebben ook nog heerlijk kaasfondue gegeten, wat een feest allemaal.

Ook was er een triathlon erg gaaf om te zien, maar ik moet er niet aan denken.
Verder lezen, rusten en vanmiddag om half 5 naar strand gegaan heerlijk gelegen op strand hitte eraf en dan lekker douchen en BBQ aan.

Morgen gaan we weer verder, en hebben besloten naar Valencia te gaan, nooit geweest moet ook mooi zijn daarna weer binnen land in. Wij genieten met volle teugen van alles wat we tegen komen.

Kort verslag maar de mooie dingen komen eraan.

Lieve groet Geert en Ineke

Leuk om weer te lezen

Willy 2018-05-20 22:36:16

Om slank te blijven( worden ) is een triatlon een goede bezigheid.😜😜

Fam.Tjeerdsma.op.cruise 2018-05-20 22:51:37

Weer leuke dingen gedaan en gezien.

Marjan Hoekstra 2018-05-20 23:08:27

Wij zijn een paar maanden geleden in Valencia geweest, om te fietsen. Er zijn overal fietspaden aangelegd, erg leuk.