Gythio ontruiming camping ivm bosbrand

Griekenland, Githion

Ja hoor lig je lekker te slapen, wordt je wakker gemaakt, jullie raden het al ivm bosbrand die gistermiddag niet zo ver is begonnen moet camping ontruimd worden. Heel gek om mee te maken, wij zijn een geoliede machine samen dus na half uur klaar, fietsen erop alles inpakken enz. Wat een rare gewaarwording, al die mensen inpakken kleine kids enz. Staan nu in haven Gythion, morgen een nieuwe dag, we zien wel. Belangrijkste dat we veilig zijn, gekke tijd om iets te plaatsen maar je moet toch wat he😂😴🥱.

Heftig. Doe voorzichtig.

EdGerdieopreis 2021-08-06 07:03:29

Hopenlijk krijgen ze brand onder controle

Beppie 2021-08-06 07:42:53

Veilige trip. Het is bizar, maar de door de wind die er altijd is, kan het zomaar een versnelling geven. Succes

Carla 2021-08-06 09:00:09

Wat heftig! Gelukkig ben je met de camper erg mobiel. Wij wilden over land naar Griekenland en volgen jullie. We kregen pech in Montenegro en zijn inmiddels weer thuis....gelet op de hitte en bosbranden kiezen we een andere periode.

Nel Boersma 2021-08-06 09:00:19

Heftig hoor! Goed te horen dat jullie veilig zijn. Succes verder.

Geja 2021-08-06 09:28:51

Gelukkig dat jullie veilig zijn en dat je je huis op wielen altijd makkelijk kunt verplaatsen

Jeannette 2021-08-06 10:41:18

Toch scary. Goed dat er tijdig ontruimd wordt. Dit wordt een vakantie die je niet gauw vergeten zult. Hou je haaks!

Henny 2021-08-06 15:59:41

Fijn dat jullie veilig zijn

Leen en Willy 2021-08-07 16:59:27

Gelukkig dat alles goed is We hopen dat Julie heel Thuis komenGroetjesHansen Woutje