Romantische Strasse, Rothenburg o.d. Tauber en Nördlingen.

Duitsland, Rothenburg

Woensdag

Het is nog steeds droog gelukkig, vele campers zijn al vroeg weg. Nu pas half negen, wij zijn vroeg vandaag.Het parkeer terrein stond stampvol met campers. Maar goed, wij beginnen vandaag de route te rijden van de Rom.Str.daar het ook kĺeine plaatsjes zijn zjllen we niet overal stoppen. Rijden om half 10 weg, eerst even laden en lossen. De route staat aangegeven door middel van borden. Heel eerlijk gezegd, we zijn nu uurtje onderweg dus heel aan het begin, vinden wij het nog niet spannend. Oftewel het is heerlijk rijden, door de natuur, maar jog geen spannende stadjes gezien.

Wel de Lidl haha, dus snel boodschappen doen.
Na een warm ham kaas croissantje te hebben genuttigd, vervolgen we de reis.

Wij besluiten te stoppen in Rothenburg, is cp nkc 432. Als we aankomen voldoende ruimte, gaan ff kleine pauze nemen en dan stadje in. Het is een leuk oud plaatsje, met zeer veel bezienswaardigheden. Ik ga niet alles benoemen, heb leuke foto's gemaakt en plaats die. Maar wij kunnen deze plaatst zeker aanbevelen, echt de moeite waard. Halve dag om alles rond te lopen, ga linksaf en rechtsaf, heel mooi. Eten lekker bij camper vanavond.

Donderdag is het nu en we gaan verder rijeen, prima cp hier voor 1 nachtje. Hebben besloten dat we naar Nördlingen gaan, oude stad en wandelen over de stadsmuur. Is cp nkc 3334 voor€3.helemaal goed voor 1 nachtje. Ook nu zijn wij nog niet in hoera stemming wat de route betreft. Gelukkig beleven we het allemaal op onze eigen manier. Bij cp is genoeg ruimte, prima locatie aan de rand. Na onze lunch in de camper gaan we de oude stad in. Het is idd een oude stad, maar als nieuw gerenoveerd. Wij vinden dat erg jammer en niet mooi. De stadsmuur lopen is erg leuk en in oude staat. Wel wat foto's genomen, niet veel. Terug bij camper relaxen, verslag maken. Vanavond tv kijken, darten en uitslag verkiezingen,beide spannend. Morgen rijden we de route verder, richting Augsburg.

Groet Geert en Ineke(Geert en Ineke On Tour)

Leuk dit te lezen. Rothenburg hebben wij gestaan aan het water. De stadswandeling als leuk ervaren. Mis de bronzen beelden, die stonden op verschillende plekken. . Prettige reis verder 😁😁