Geert, wij zijn weer thuis.

Nederland, Lelystad

Het is alweer donderdag, zondagavond zijn we thuis gekomen en hoe. Was overweldigend velen van onze medebewoners van ons appartementen gebouw Mayflower stonde ons op te wachten, klappen en welkom thuis. Stonden buiten op de galerij geweldig en heel emotioneel voor ons. Dank jullie wel😍.

Eigenlijk vanaf het ziekenhuis een luxe taxi bus ging het goed, Geert na 5 weken ziekenhuis weer buiten kon benen niet omhoog krijgen om taxi in te komen, met beetje hulp gelukt. Op vliegveld rolstoel klaar, werden naar priority balie gereden inchecken, naar controle spullen uit toilettas Geert weggegooid scheerschuim shampo en deo🤷🏼‍♀️. Toen zijn we naar de gate gebracht nog 5 kwartier wachten,kon Geert mooi op zijn Ipad F1 kijken😂🙈.

Als eerste in vliegtuig ook weer gebracht, hadden comfortstoelen dus extra been ruimte. Gelukkig geen lange vlucht want het viel erg tegen voor Geert, vanuit ziekenhuis gelijk zo een trip valt niet mee. Op schiphol stond ook alles klaar en vanuit daar met een taxi bus naar huis, ook hier instappen en uitstappen een ding hoor. Prima geregeld door de verzekering, ook wat betreft de declaraties hebben we niets te klagen veel vergoed zelfs de camping helemaal. Oh ja voor de camperaars onder ons wij zijn bij Aveco verzekerd, perfect. Na het geweldige onthaal even wat gedronken met onze vrienden die ook voor ons huis zorgen als we weg zijn en toen naar bed.

Maandag is de huisarts thuis geweest 2 uur lang heeft ze alles aangehoord, Geert onderzocht, medicijnlijst enzenz.verwijsbrief voor de hartkliniek is binnen en a.s.maandag 13 maart kunnen we naar de cardioloog in de hartkliniek nieuwe fase en opstarten van revalidatie en alles wat erbij komt kijken.

Hoe gaat het met Geert, naar omstandigheden redelijk, blij thuis te zijn(ik ook)eigen bed maar slapen kan en mag beter wat ons betreft. Heeft geen uithoudingsvermogen, praten lastig zeker als je wat doorpraat dus lopen is ook klein stukje. Verder lijkt het goed te gaan, bloeddruk enz.ook. Maar hij is ook 8 kilo aan gewicht kwijt, kan ook niet anders he.

Nu lekker verder revalideren, zal een lange weg zijn maar we gaan het samen redden. Wonen mooi dus afleiding van wat er op het water gebeurd, vanmiddag grote boot die vervoerd werd, zie foto. Maar ook veel op bed ivm vermoeidheid.

Lieve allemaal dit was het even, ik zal over paar weken weer een update doen, hopende dat we dan weer stapje verder zijn. Oh ja de camper is dinsdag opgehaald. Er is een chauffeur ingevlogen die samen met zijn vrouw de camper terug rijd naar ons huis. Morgen of zaterdag zou hij hier aankomen. Perfect geregeld allemaal, ook door mijn lieve buren op de camping Henk en Wil die mij geweldig hebben opgevangen deze weken. Ben ze heel dankbaar voor hun hulp.

En dan mag ik zeker onze hartchirurg Jack Ventura niet vergeten, tot de laatste minuut was hij er voor ons, geweldig wat een klasse. De andere foto was Daniëlle de fysiotherapeute, heeft Geert er ook doorheen gesleept, top.

Jullie dank je wel voor alle lieve woordjes berichtjes, maar vooral pas goed op elkaar, wees lief voor elkaar . En onze slogan staat nog steeds:
Geniet van het leven het duurt maar even.

Lieve groet Geert en Ineke

Wat een warm welkom....dik verdiend en de tijd voor jullie zelf nemen is ook heel belangrijk...beterschap!!!!

Jannu 2023-03-09 18:28:14

Fijn dat jullie weer thuis zijn en dat het er allemaal beter uitziet. Na een opname op de ic/ccu is een revalidatie tijd vaak lang. Als er maar vooruitgang is! Wat prettig dat alle romslomp, verzekering etc, allemaal goed geregeld is. Nu nog even wachten op de camper, komt ook goed. Wens jullie samen een voorspoedige revalidatie en hoop dat jullie weer snel op pad kunnen. Groeten, Ria. (Wie weet komen we elkaar eens tegen)

Ria 2023-03-09 18:32:44

Wat fijn dat jullie weer thuis zijn van en zo veel hulp gekregen hebben veel sterkte met. Alles beterschap

Willy 2023-03-09 18:33:04

Wat fijn en hartverwarmend allemaal heel veel sterkte en succes bij het revalideren 😎👍🙋🏻‍♀️

Corry Booisma 2023-03-09 18:48:16

Fijn weer thuis te zijn en met buren die jullie zo warm ontvangen. Succes en sterkte bij de revalidatie. en ook voor jou veel sterkte.

Ingridopavontuur 2023-03-09 19:44:58

Wat een spannende zware tijd hebben jullie achter de rug. Hartverwarmend om zo thuis te komen. Heel veel sterke en beterschap gewenst de komende tijd.

Mia Honig 2023-03-09 20:31:05

Fijn dat jullie weer thuis zijn en wat goed om zo thuis te komen, veel sterkte en beterschap, groetjes van ons .

Rina 2023-03-09 22:33:38

Fijn dat jullie weer thuis zijn en wat goed om zo thuis te komen, veel sterkte en beterschap, groetjes van ons.

Rina 2023-03-09 22:35:35

Fijn dat jullie weer thuis zijn en nu gaan herstellen komt vast helemaal goed sterkte en beterschap.

Henny de Ruiter 2023-03-10 08:42:20

Zo heftige reis achter de rug. Zo uit het ziekenhuis en dan de reis. Dat is niet niks. Maar gelukkig weer thuis. Thuis is de beste plek om te herstellen. Al zal het een langeren tijd duren. Maar…. Elke millimeter is aan het einde van de week weer een stapje verder. Heel veel sterkte, fijn dat je ons op de hoogte hebt gehouden. En hoop nu alleen voor jullie op vooruitgang. ❤️❤️

Carla 2023-03-10 12:44:11

Fijn dat jullie op je eigen plek terug zijn, nu revalideren en zorgen dat Geert weer in goede conditie komt, Beterschap en groetjes

Jeannette 2023-03-10 14:12:25

Wat goed te horen dat jullie goed thuis zijn gekomen en de reis zo goed geregeld werd. Al met al hakt de hele periode er natuurlijk flink in voor jullie allen. Heel veel herstel gewenst!! Enjoy life 😘

Geja Stevens 2023-03-10 15:17:02

wat is alles goed verlopen zeg geweldig om te horen wij worden ook emotioneel van deze berichten het is ook allemaal niet niks geweest hopen op een voorspoedig herstel en veel beterschap