Eindverslag Denemarken reis

Nederland, Lelystad

Het heeft even geduurd maar hier is de afsluiting van onze Denemarken reis.

Vanuit Ribe wat wij geweldig vonden zijn we op ons gemak naar Duitsland gereden en hebben geslapen op de Wohnmobilstellplatz Citti-Park Flensburg sc 62605 gratis, op de heenweg hier ook geslapen. Vooral het geweldige centrum daar waar je heerlijk inkopen kan doen. Wij hebben bij de bakker aldaar heerlijk ontbeten, alles vers 4 euro p.p.
Uiteindelijk moeten we toch naar huis, dus we vertrekken lekker bijtijds geen idee hoe druk het op de weg zou zijn natuurlijk. Uiteindelijk druk maar te doen, bij Hamburg ongeveer uur vertraging viel mee. Heb met bewondering gekeken naar de zeeschepen vol containers in de haven waar we langsreden, dat kan dan he als je stapvoets rijd.

Uiteindelijk hebben we een prima rit gehad en hebben een cp uitgezocht in Duitsland voor onze laatste overnachting.
Reisemobilhafen Detern sc 4753 10 euro incl.stroom, uitstekende plek. Wat ook heerlijk was om de hoek een echt Duits restaurant wat hebben we heerlijk gegeten. Ik schnitzel, Geert mix grill was heerlijk.

Volgende dag naar huis, prima rit gehad en natuurlijk ook weer fijn om thuis te komen. Zoals altijd staan er bloemen op tafel van onze lieve vriendin Annemieke😍.

Denemarken vonden we geweldig, hebben genoten van de verschillende regio’s. Schreef al eerder dat sommige stukken saai waren maar dat hoort erbij heb je overal. Gaan wij nog een keer, nee dat denk ik niet. Wij hebben het naar ons zin gehad, maar wij hebben nog een to do list, zijn geen 18 meer dus maken andere keuzes. Maar Kopenhagen paar dagen op de fiets was een feest, wie weet.

Totaal hebben we 7000 km gereden, camper rijd 1 op 10 dus reken maar uit😉. Veel op camperplaatsen en campings gestaan, heb het wel opgeschreven maar ach niet heel belangrijk. Kosten brug en pontjes idem dito.

Ondertussen heb ik een operatiedatum OVB gekregen en hoop dat deze doorgaat, 15 augustus ik kan niet wachten.

Daarom zijn we gisteren er weer op uit gegaan met de camper voor 2 weken gaan we stukje Friesland doen, staan nu in Warns.

Heb niet zoveel foto’s van de laatste 2 dagen, maar wou het toch even afsluiten.

Medio december is de bedoeling dat we richting Spanje gaan, dan in februari/ maart verder naar Portugal en eind juni weer thuis.

Nogmaals willen wij jullie allemaal bedanken voor de leuke reacties, en tot de volgende keer. Fijne vakantie allemaal.

Lieve groet Geert en Ineke.

Was een mooi reisverslag.bedankt. groetjes

Theo 2022-07-14 21:59:55

Bedankt voor het meereizen, heel leuk, geeft een heerlijk vakantie gevoel. Mooie verhalen en foto’s, ik kijk uit naar jullie volgend verslag 🙋‍♀️

Carolien Floors 2022-07-14 22:01:52

Weer genoten van een mooi verslag.

jons smit 2022-07-15 08:19:47

Het was weer mooi om alles mee te beleven gelukkig zijn jullie weer heelhuids terug en fijn dat jullie nu weten wanneer de operatie gaat gebeuren nog eventjes genieten in friesland veel plezier

Hans en Woutje 2022-07-15 08:47:17

Veel plezier in Friesland.

Ingrid 2022-07-15 09:20:05

Het was leuk om jullie reis te volgen. Voor augustus veel succes en sterkte met je operatie.

Beppie 2022-07-15 09:55:02

Leuk reisverslag ben al weer benieuwd naar de volgwende .Sterkte voor de operatie

Jeannette 2022-07-15 11:33:41

Heel fijn dat we jullie mochten volgen. Hebben weer genoten van jullie reisverslagen en mooie foto’s. Zo waren wij ook weer even in Denemarken. Veel beterschap en een spoedig herstel Dat jullie weer vlug kunnen reizen,en genieten

Elza 2022-07-15 17:03:28

Bedankt voor de leuke verslagen en sterkte met de operatie.

henny de ruiter 2022-07-22 11:34:34

Denemarken zou ik toch ook willen zien. Er zijn zat tips te lezen op jullie blog dat is leuk. Friesland ook nooit gedaan, prachtig Nederland vooral met mooi zomerweer. Geluk hebben. Nu aftellen naar 15 augustus en dan in december toch de rit naar het zuiden maken! Tot ziens in Spanje. Groeten van ons, zeilschip-skadi en de katten.