Weer thuis, weer weg🙈🌞

Nederland, Heemserveen

Gekke titel maar hij klopt wel, wij zijn afgelopen zondag thuis gekomen vanuit Duitsland omdat ik afgelopen maandag naar ziekenhuis moest(Staaroperatie voorbereiding).Daar het weer toch nog redelijk blijft zijn we vandaag weer op pad gegaan. Zijn op vakantiepark Rheezerwold te Heemserveen beland, uitgezocht omdat het vlakbij Hardenberg ligt waar het weekend de Camperbeurs is. Maar ook omdat het een Acsi camping is €19 incl.stroom alle voorzieningen aanwezig mooi grote plekken . Maandag gaan we verder, zien wel waar we terecht komen volgende week.

Eerst nog even over Duitsland, wij hebben het geweldig gehad, veel gefietst lekker gegeten maar ook voor ons nieuwe wijnen ontdekt. Ook hadden we geluk dat ze naast onze camperplaats gingen beginnen met druiven oogsten met giga machines, nooit gezien leuke foto’s gemaakt.

Ook voor eerste keer wijnfeest meegemaakt, heel gezellig meegelopen met de optocht ivm wisselen wijnkoningin en de wijn vloeide rijkelijk. Is duidelijk gewoonte hier dat je je glas mee neemt en dan her en der wijn geschonken krijgt, overigens hebben wij het heel netjes gehouden. Muziek erbij en het was nog lang gezellig.

Hebben niet veel te vertellen over de plaatsjes hier in de buurt, Minheim Wintrich Kestel Bernkastel allemaal leuk maar ook zo toeristisch. Dus geen lange verhalen deze keer, wel wat leuke foto’s.

Ik denk ook niet dat ik nu een verslag maak van deze trip van ons. Gaan veel fietsen en het is niet echt speciaal. Mocht er iets leuks te melden zijn zal ik dat doen.

Tot slot door mijn aankomende staaroperaties in november gaan wij voorlopig niet weg, ws pas januari februari is lang traject en dan pas na 6 weken kan ik nw bril aanmeten, het is niet anders. Gezondheid gaat boven alles, met Geert gaat het goed.

Lieve groet Geert en Ineke.

Nou mooie reis toch en succes met de staat operatie

Corry 2023-09-20 17:52:29

Maar mooie foto's en goede campings en camperplaatsen zijn toch wel speciaal.

Kobus & Toos 2023-09-20 18:20:24

Wat is Duitsland 🇩🇪 toch mooi. Staar operatie heeft Jan ook gehad, beide ogen. Viel erg mee. Fijn te lezen dat het goed gaat met Geert. Geniet van het leven 🍷🍻🍽️

Ilse en Jan 2023-09-20 19:17:58

zo volgens ons was het weer heel gezellig en leuk om dat allemaal mee te maken