Van El Puerto de Santa Maria naar National park Doñana

Spanje, Hinojos

Samenvatting van de afgelopen dagen.

Na een paar heerlijke dagen in Cadiz en op de camping, trekken de globetrotters weer verder. Wij zijn het met elkaar eens dat dit een fantastisch leven is. En een ieder denkt nu, logisch niet werken en op pad. Dit is altijd onze droom geweest, met pensioen huis verkopen en camper kopen. Zo is het ook gegaan, kleine flat gekocht, mooi campertje en onze gezondheid laat het allemaal toe. Maar wij hebben ons hele leven gewerkt en ook niets cadeau gekregen. Wij zijn gelukkige mensen die genieten van deze vrijheid.

Zo ook deze ronde weer, vanuit Santa Maria zijn we heerlijk op ons gemak gaan rijden, via Dos Hermanas naar Hinojos en daaronder ligt de camping Donarrayan van Yellow Village, het is ook nog een acsi camping dus voor 17 euro incl.alles. Daar we naar het nationale park Doñana wilde en daar niet veel wegen zijn, was het wel even omrijden. Maar we hebben mooie en heel saaie stukken gereden, eerlijk gezegd is niet alles mooi. Maar het is een waar genot om op je gemak te reizen, beetje om je heen kijken. Natuurlijk boodschappen gedaan, dus we kunnen er weer voor een paar dagen tegen.

Het is een prachtig park, restaurant, winkeltje, 2 zwembaden dus we hebben iedere dag heerlijk gezwommen.
Wifi erg duur, 7 euro per dag doeiiii. Gister in restaurant gegeten, niet duur maar het was ook niets. Verder hebben we weer even rust genomen. Valt dus ook niet meer te vertellen dan als je deze kant op mocht gaan, deze camping midden in het geweldig mooie groen park een aanrader is.

Wij gaan morgen, zondag, weer verder. Wij gaan hier nog even rond rijden, Hinojos, dan el Roccio en dan naar de kust omhoog richting Huelva. Ondertussen zijn we druk met ideën opdoen, wat we uiteindelijk volgend jaar zullen gaan doen. Eigenlijk is er nog zoveel te zien, maar welke volgorde he. Marokko gaan we zeker doen, maar misschien laten we er een jaartje tussen zitten. Wij houden van Schotland, 2 maal geweest. Nu denken we aan Zuid-Engeland, Schotland en dan Ierland. Of Bulgarije,Hongarije, Roemenië en dan Griekenland. Jaja zo blijven we dromen he.

Er zijn niet veel foto's wat van onderweg, paar van Sevilla toen we er door heen reden. Ook een paar foto's dat we onderweg heerlijk manzanilla wijn kochten. En tot slot, ik zag een wesp graven in het zand naast de camper, echt nog nooit gezien. Als hij weg gaat maakt hij het dicht. Hij komt terug en weet precies waar zijn hol is. Heb dit nog nooit gezien, mooi is de natuur. Dan zit je gewoon half uur te kijken wat hij doet.

Voor nu fijn weekend verder, lieve groet Geert en Ineke.

Schotland en ierland, voor de brexit gaan anders worden al die flessen whisk(e)y een probleem.😀

Alex Karper 2018-09-15 20:00:33

Leuk dat jullie zo reizen hopen wij ook te kunnen doen over een paar jaar als we met pensioen gaan.

Henny 2018-09-15 22:42:51

Leuk en lekker verder genieten, doen wij ook en wij zijn nu in Marrakech.

Rina 2018-09-15 23:24:41

Zal jullie verhalen gaan missen als de reis erop zit

Beppie 2018-09-16 01:43:45

Top👍🏻dat jullie er zo van genieten.En jullie maken jullie dromen waar.Wij hebbben als motto geniet van elke dag 😍en van elkaar❤️💖.En wat je hebt gehad kunnen ze je niet meer afpakken😉.Fijne voortzetting van jullie reis🙋🏼‍♀️🙋🏻‍♂️

Ineke en Chris. 2018-09-16 10:40:43

Het is jullie van harte gegund .