Dagje niets doen en dagje Barcelona

Spanje, Gavà

6 mei

Zoals al vermeld is vandaag een rustdag, wassen,bed verschonen,schoonmaken en klusjes dus ja echt rustig is het nou ook weer niet. Maar heerlijk zo'n dagje lekker buiten gegrild en lekkere salade helemaal goed. Om half negen naar kantine want Barcelona moest tegen Real Madrid voetballen leuk tussen al die spanjaarden hoor.
Karafje Sangria hihi, 2-2 eindstand. Niets spannends verder, tot morgen.

7 mei

Lekker geslapen het is droog beetje zon op naar Barcelona, met de bus 10 min.lopen vanaf de camping prima te doen. Voor 2,20 pp zit je in het centrum duurt ongeveer half uur de bus. Wij zijn 4 jaar geleden ook in Barcelona geweest en hebben toen alles bezocht wat maar kon waren met vliegtuig zelfs met trein naar Montserrat en park quell geweest heel gaaf. Veel gelopen vandaag vanuit centrum naar La sagrada familia, helaas geen kaart te krijgen voor vandaag. Volgende keer beter was enige wat we nog niet gezien hadden, dus nu lopen lopen en lopen. Blijft leuke binnen stad studenten buurt gaaf joodse gedeelte gaaf, en kwamen ook nog op braakliggend terrein een zwervers home tegen. Wij genieten, ook heerlijk tapas gegeten vergeten foto te maken🤣. Maar goed na 15 km lopen en totaal uitgeblust wel een glaasje Sangria verdient op de Ramblass en toen de bus zoeken. Alles gelukt en nu weer veilig en compleet uitgeblust in camper beentjes op de bank en wijntje- biertje. Straks stokbroodje met wat lekkers. Morgen weer rustdag lekker strandwandeling maken, zitten aan strand met camping. Geen lang verslag deze ronde maar prima zo. Voor nu fijne avond allemaal.

Groetjes Geert en Ien

Leuk verslag. Ben benieuwd wat het volgende reisverhalen. Groetjes theo.

Th.jakobs@upcmail.nl 2018-05-07 19:48:21

Leuk om te lezen

Willy 2018-05-08 07:52:40

Heel mooi wij zijn ook 2X in Barcelona geweest. geweldig om dit weer te zien maar die zwervers hebben we niet gezien hier in t, Harde. 27 graden alles hier prima gr H&W