Geert

Spanje, Benidorm

Hallo allemaal,

Kleine update over Geert, op 10 februari is de open hart operatie geweest.
Het was een heel zware week afgelopen week, pas vanavond is hij van de intensive care afgegaan om op de afdeling te gaan revalideren vanaf morgen. Heeft vanavond nog extra bloed gekregen was iets niet in orde, morgen hopen we dat er wat apparatuur los gekoppeld gaat worden.
Hij kan nog niet op zijn benen staan, morgen gaan ze daar mee starten😍.

Dankbaar dat we door deze week heen zijn gekoemn, dankzij de zeer goede zorgen van het HCB ziekenhuis. Dank voor jullie lieve berichtjes.

Lieve groet van ons.

Heel veel sterkte gewenst met de revalidatie!!!

Janny Hallink 2023-02-16 23:36:33

Fijn dat het beter gaat met Geert.Ga zo door.

Theo 2023-02-17 08:35:39

Wat een bewogen week hebben jullie achter de rug. Gelukkig is jullie dochter er nog bij. Heel veel sterkte allemaal. Succes bij de revalidatie. En fijn dat we op de hoogte gehouden worden. Leven met jullie mee. Elke millimeter herstel, is vooruitgang. 💐❤️

Carla 2023-02-17 09:14:25

Toch spannend zo’n periode na de operatie. Kleine stapjes vooruit. Beterschap beiden. 💐 En hebben jullie een goed onderkomen kunnen vinden hier in Benidorm? Wij zijn momenteel ook in Benidorm op de cp.

Geja Stevens 2023-02-17 09:20:18

Kleine stapjes vooruit na zo’n grote ingreep, sterkte voor jullie.

Kobus en Toos 2023-02-17 11:24:03

Na de afgelopen spannende tijd gaat het hopelijk nu alleen maar beter. Alhoewel er best nog zware weken van herstel zullen aanbreken. Fijn dat ook jullie zulke goede zorgen in dit ziekenhuis ervaren (wij destijds in Marokko ook!). Dat is het voordeel van een particulier ziekenhuis😉 Velen zullen zeggen dat het niet fijn is om in het buitenland in het ziekenhuis terecht te komen maar als je deze goede zorg hebt dan geeft het wel veel meer rust dan thuis. Sterkte voor jullie beiden en ik leef heel erg met jullie mee. Samen kun je alles aan❣️

Willy 2023-02-17 11:47:16

Sterkte voor jullie. Veel succes met de revalidatie

Jeannette 2023-02-17 14:04:08

P.S. prachtige foto van al die scootmobiels 🤣 zo tekenend voor Benidorm….

Willy 2023-02-17 14:33:45

Moeilijke tijd. Fijn dat jullie samen hierdoorheen kunnen. Houd de moed erin

Ingridopavontuur 2023-02-17 15:58:27

Veel sterkte met alles.

Rachel en Jan 2023-02-17 18:30:13

Heel veel sterkte fijn dat jullie in z’n goed ziekenhuis terecht zijn gekomen veel beterschap