Reisdag op naar Mohammedia

Marokko, Casablanca-Settat

Met weemoed afscheid genomen van Moulay Idriss.
Is dus een reisdag vandaag, gaan nu weer naar de kust.
Rijden heerlijk op ons gemak door het mooie land, doen eindelijk weer een supermarkt aan om even voorraad te halen. Allemaal gelukt, voor een paar dagen proviand in de camper. Wat ons op viel in de supermarkt de giga afdeling van alle soorten meel en couscous, ongelooflijk.
Ik heb gave foto's gemaakt veel vanuit de auto.

Uiteindelijk zijn we via Rabat de hele kustweg naar beneden gereden, erg gaaf en veel gezien. Aantal foto's kust langs Rabat.
Zijn aan gekomen na even zoeken op Camping L'Ocean Blue(NKC).
Prima plekken, aan zee en tot nu toe de beste sanitaire voorzieningen.
Deuren kunnen dicht en op slot, schoon en prachtige tegels. Ook is er wasmachine dus we kunnen morgen wassen, joehoe.

Vanavond eten we op camping, zijn best moe.

Groet Geert en Ineke

Wat fantastisch dat jullie lekker samen zoveel moois van de wereld nu zien. En dank dat wij een beetje mee kunnen genieten xxz

DIANA 2018-07-04 23:17:51

Prachtig weer om te lean. Gaff dat je dit deeld met ons

Joke 2018-07-04 23:23:02

Ik geniet mee met jullie mooie reis geweldig dat jullie dit doen gr. Willy

Willy 2018-07-05 07:51:55

Ik geniet intens mee. Goede voorbereiding voor onze Marokkoreis as november.

Marij Vaessen 2018-07-05 08:27:30

Wat een prachtige foto’s weer, zo genieten wij weer een beetje mee. Blijf genieten.

Meriam 2018-07-05 08:47:36

Wat een schitterend land mooi hè we zijn er jaren terug ook geweest maar niet met de camper die hadden we toen nog niet veel plezier groetjes Frans en Ella

Frans en Ella Fortuin 2018-07-05 09:48:59

Een wasserette is super onderweg. We zijn nu in Vilafranca del Penedès en daar is er één heel dichtbij de gratis camperplaats met voorzieningen. Misschien iets voor jullie op de terugweg.