Annecy Beaune

Frankrijk, Beaune

Jeetje ik moet nog steeds wennen aan het kouder worden, ondanks nu een beetje zon. Vanmorgen kwamen we uit bed was het 10 graden in de camper, dat is niet mis, brrrr.

Maar goed zoals ik in laatste verslag schreef hebben we heerlijk raclette gegeten in leuk restaurantje in Annecy, dat is echt een feest en leuk te doen. Vanaf de cp half uurtje lopen naar centrum dus goed te doen. Zondag weer terug naar Annecy voor de markt, mocht je er komen is echt leuke markt door oude centrum heen. Stukje park gelopen en terug naar camper, de regen zet in. Lang verhaal kort maken😂😂🥳, vanaf zondag 17 uur totdat wij maandagmorgen om 10 uur wegreden heeft het geregend, en niet zo zachtjes ook. Wat een nacht, hoor die druppels nog overal.

Pas na 2 uurtjes rijden is het droog geworden, wat een feest. We hadden ondertussen besloten om naar Beaune te gaan, mooi wijngebied. Onderweg in een gehucht drinken we koffie en eten een broodje. De route is niet spectaculair, wel paar leuke oude dorpjes doorgereden. Onderweg wat foto’s gemaakt. In Beaune gaan we op Aire Municipal sc 2230 staan, grote cp sommige plekken met stroom gaat met muntjes. Best kostbaar 4 uur voor €4,20, wij nemen voor de avond 1 muntje willen grill plaat buiten om vlees te grillen. Verder is het €6,90 per nacht, is een sanitair zuil kost ook €4,20 water nemen, lozen toilet en water. Hebben we net gedaan, we kunnen weer.
Hebben gister wandeling door Beaune gemaakt, vanmorgen kleine markt en vanmiddag admie en Geert had kleine reparaties te doen. Waterpompje o.a.weer stuk pffff.

Jullie zien wel dat onze trip ten einde loopt, eigenlijk weinig tot niets te melden. Morgen donderdag dus gaan wij wijntourtje rijden hier in de omgeving, aansluitend gaan we richting Luxemburg. Vanwege het weer hebben we besloten weekje eerder naar huis te gaan. Uiteindelijk hebben we onze tijd ook nodig, familie vrienden bekende weer zien, camper onderhoud leeghalen en schoonmaken. Nog maar niet te praten over de klusjes voor Geert aan de camper.

Dus wil ik onze buren vast waarschuwen dat het gedaan is met jullie rust, de Bransjes komen eraan😉😎. Wij denken zondag thuis te komen, eerst nog even naar Luxemburg wat inkopen doen.

Voor nu fijne avond allemaal,
Lieve groet Geert en Ineke.

Aan alles komt een eind was leuk jullie weer te volgen. Succes met het schoonmaken en opruimen.

Henny de Ruiter 2021-10-06 18:31:05

Wat een heerlijke verhalen, toch ook weer fijn om thuis te zijn. Wens jullie goede moed bij het schoonmaken van de camper.

Jeannette 2021-10-06 18:55:27

Wat gaat die tijd dan toch nog snel hè. Nog paar mooie dagen en dan....🧽🧹🛠 werk in uitvoering!

Geja Stevens 2021-10-06 19:16:31

Wat leuk om jullie te volgen. Ik ben niet iemand die elke keer reageert, vind het leuk jullie belevenissen te volgen. Alles leuk beschreven en dan de foto’s erbij, dat geeft een mooi beeld. Wel thuis voor het laatste stuk nog even genieten.

Ria 2021-10-06 19:18:25

Leuk om weer te lezen hoe het gaat maar we kijken ook weer uit naar jullie thuiskomst voorzichtig doen hoor groetjes van ons en nog een paar fijne dagen Hans en Woutje

Hans en Woutje 2021-10-06 19:27:10

Tip: bezoek zeker het hospice in Beaune. Echt de moeite waard! Goede thuiswedstrijd en sterkte met alles weer opruimen en veel plezier bij het uitstippelen van de volgende reis😉👍🏽 Ik ga jullie zeker weer volgen en dank voor alle weken meegenieten😊 Groet en behouden thuiskomst💫

Willy 2021-10-06 19:42:16

De ‘thuiswedstrijd’ moet thuisreis zijn…..

Willy 2021-10-06 19:43:39

Wat heb ik genoten van jullie trip. Nieuwe mogelijkheden gezien, ook de plekken die herkenbaar waren. mooie foto’s en het verhaal erbij. Gelukkig is het weer de komende tijd wat beter in Nederland 😀😀 Dank voor het delen👍❤️

Carla 2021-10-07 08:47:15

Dank voor het meegenieten van jullie reis. Goede terug reis en tot ziens.

Ingrid H. 2021-10-07 09:29:29

Ook weer heerlijk om weer thuis te komen Jullie prachtige reis en mooie verhalen dankjewel🍀🤚🍀