Op naar Mytikas

Griekenland, Municipality of Xiromero

Omdat we gisteren zo'n prachtige reisdag hebben gehad, dacht ik, laat ik nu maar gaan schrijven dan kan ik niets vergeten. Uiteindelijk worden we jaartje ouder nietwaar, ik hou een dagboek grofweg bij. Maar ja ik betrap me zelf er wel op, dat ik soms iets vergeet. Gister bijv.het verslag, daar moest ik de zigeuners nog even tussen persen🤣.

Alle gekheid op een stokje, we hadden de navigatie ingesteld op Mytikas, verder niet nagekeken dus wij verlaten de lagune. Nog wat mooie foto's gemaakt o.a.de flamingo's. We volgen de navigatie en komen in de mooie natuur terecht, we rijden door prachtige natuurgebieden een park, ja naam weet ik niet meer. Dan beetje bergen, moeten terug afslag gemist, oh?. Wij terug, nu de camper past precies op dat witte weggetje, mijn god wat is dit. Wel leuk hoor, wij houden van avontuur dus hoe gekker hoe beter. Prachtige vallei tussen de bergen, met sinaasappelbomen, kiwi's, druiven allen bijna genoeg voor de fruitsalade,haha. Maar wij dachten de kustweg te nemen, en nu in de bergen, hum pak de kaart erbij. Vreselijk gelachen, hoe we hier terecht zijn gekomen,hilarisch.
Mesolongo, Arakynthos, Skourtou, Agrinion hier steken we dan dwars door hoge bergen over naar de kust. Voor geen goud hadden we dit pracht gedeelte willen missen. Dan komen we ook nog door een prachtige kloof te rijden, schiterend. Omdat er een drukke weg doorloopt helaas geen mogelijkheid om mooie foto's te maken. Dus paar vanuit de auto dan maar. Uiteindelijk was het de moeite waard. Ook als je bovenop een berg komt, je ziet dan beneden de zee, zo mooi, happy.

Dan rijden we klein stukje kustweg, prachtig en komen op plaats bestemming. In campercontact heet het camping, in werkelijkheid is het een luxe cp plek. Het heet camping Agrilia, Mytikas sc66158.€10 p.n.zonder stroom, met stroom €5 extra. Doen zonder, hebben alles genoeg. 1 heren en 1 damestoilet en douchen op strand. Gaat overigens prima hoor. Oh ja, natuurlijk onderweg even bij de jaja Lidl geweest. Lekker warme ham-kaascrouissantjes, verse zalm eten we vanavond, verse zalm vd Lidl is prima.

Oh ja dus wij komen op camping, aardige mensen en zoeken plek. Zijn prachtige plekken bij, echt private. Natuurlijk bezet, wij laatste plek aan rand,uitzicht op strand en zee. Helemaal top, gaan paar dagen relaxen hier en zondag gaan we naar Lefkas.

Nou lieve mensen, dit was het weer even. Verder zijn dit luie dagen dus daar valt niets over te schrijven. Tot over een aantal dagen dan maar weer. Fijn weekend allemaal.

Lieve groet Geert en Ineke(On Tour).

Leuke verdwaaltocht! 😂 Wel weer een mooi plekje. 🇬🇷🤗

Petra Eleftheriadis 2019-08-31 10:09:43

Lieve mensen, dat heb je weer verdiend! Wauw wat een mooi gebied zeg! Gaan we naar toe met het bootje!

Peter en Annelies 2019-08-31 18:57:18

Wij zijn weer thuis van de familie vakantie de Rijp en de Zaanse schans en Alkmaar de Kaas markt wij waande ons in China .Gr Hans en Woutje...... Jullie gaan lekker houden Zo