Op weg naar Vichy

Frankrijk, Vichy

27 april,

Wij gaan verder en vertrekken van Chalon sur Saone naar Vichy, het is geen lange afstand ongeveer 170 km binnen door. Wij nemen geen snelweg en tolweg maar heerlijk de kleine weggetjes tussen door. Prachtig weer onderweg stoppen vers stokbroodje gehaald dus even lunchen en weer verder.
Wij komen bij Digoin en hadden gelezen dat daar een aquaduct over het kanaal is, wij hebben het gevonden en even gelopen prachtig was het. Mooie foto’s gemaakt. Prachtig dorpje is het ook leuk om te wandelen en fietsen, gaaf.
Wij gaan verder, nog wat boodschappen want het bier is op en ja dat kan niet he. Nieuw gedeelte weg dus de navigatie weer even van slag maar toch weer op de route gekomen. Op naar Vichy, camping gevonden acsi 13 euro p.n. inclusief elektra wat wil je nog meer. Mooie ruime plekken wat wil je nog meer, oh ja heel stil. Camping de la Croix Saint Martin Vichy. Installeren en verder rust, lekker bijkomen morgen weer en dag.

28 april

Dag start met regen en het zal de hele dag blijven regenen, dus weinig spannends. Gewassen en verder lezen spelletje enz.blijven dag langer gaan we morgen Vichy bezoeken, schijnen ook feesten dan te zijn zien het morgen wel.
Fijne avond allemaal, ik ben nu helemaal bij.

Geert en Ien.

Prachtige plaatjes weer, fijne avond