Paar dagen Mirhleft(Mireleft)

Marokko, Guelmim-Oued Noun

Mirhleft wordt op verschillende manieren geschreven.
Wij hebben hier 3 nachten dus bijna 4 dagen gestaan, het is een grote camping met zeer goede voorzieningen . In het hoogseizoen okt. t/m maart is het druk en redelijk vol hier. Dan is er van alles te doen, en ook de kooplui komen hier naar toe. Feestjes zijn er, er is een feestzaal enz.je kan prima eten op de camping wat wij dan ook 3 avonden hebben gedaan. Het was zalig, visschotel, vlees en verse salade, niet duur. Geen alcohol natuurlijk.
Verder alleen maar lui gedaan, 1 dag camper schoongemaakt en alle was weggewerkt lekker schoon bed.
Camping ligt mooi tussen de bergen, bijna aan zee maar je moet wel even klimmen en dalen om aan zee te komen, niet gedaan wij vonden het even prima zo.

Vader Abdellah en zoons Younes, Anez hebben zeker hun best gedaan. Is ook nog dochter maar die werkt niet mee, misschien achter de schermen. Hardwerkende mensen in ieder geval, net als hun moeder.
Wie weet komen we nog eens in het hoogseizoen terug, zeker de moeite waard Camping Erkounte Beach.
Weinig tot geen foto's gemaakt, voor hen die misschien hier naar toe willen alle voorzieningen zijn perfect incl.superschoon sanitair met warm water.

Wij vandaag naar Sidi Ifni camping El Barco aan zee, daarna het land in onze eerste stop daar zal zijn Tighmert een camping in de Oase Gite Aain Nakhla, zag er goed uit.

Groetjes Geert en Ineke.

Hier alles goed het huis is in aan bouw de vloer platen zijn gelegd nu nog omhoog

Hans Verbeek en woutera 2018-07-29 11:06:59

fijn te lezen dat alles goed gaat