Besalu en reisdag op weg naar Barcelona

Spanje, Gavà

4 mei

Prima geslapen op de CP plek in Ripoll, nu lekker stadje in.
Alles op loopafstand, eerlijk gezegd leuk stadje leuke oude straatjes heerlijk koffie gedronken maar na 2 uurtjes hadden we het gehad en dus terug naar Camper op weg naar Besalu.

Besalu maar 60 km rijden, heerlijk de meest kleine weggetjes gehad zo leuk ff stokbroodje halen voor de lunch onderweg helemaal goed. In Besalu ook goede CP plek aan de rand van dorp is gratis je kan stroom tegen 3 euro krijgen de rest is gratis.

Besalu oud romeins stadje, mooie oude brug die je door de oude poort naar binnen brengt.
Wat fijn was weinig toeristen dus geen foto's vol met mensen, heerlijk het stadje doorgelopen alle oude straatjes door en op het plein bij een leuke tent heerlijk Tapas gegeten glas Sangria erbij wat wil je nog meer. Was redelijk weer. Jammer dat ze 3 euro vragen om de kerk in te kunnen, niet om de 3 euro maar dat is tegen onze principes in. Was gaaf maar heb mooiere stadjes gezien. Terug naar camper en dan de schotel/tv aan de praat zien te krijgen heeft het nog niet gedaan sinds we weg waren. Maar na wat inspanningen heeft Geert hem aan de praat gekregen. Dus voetbal inside kijken vanavond. Nu eerst stokbroodje met lekkere kaasjes eten wijntje en morgen gaan we weer verder.

5 mei

Redelijke nacht gehad, was prima te doen hier.
Na ontbijtje opruimen gaan we weer verder, gaan richting Barcelona misschien even in Bisbal Emporda kijken bekend om ceramiek en gekleurde huisjes. Weer helemaal binnen door gereden boodschappen gedaan en nu op weg naar Emporda. We zijn niet de camper uitgegaan, vonden het goed.
Nu dan maar verder richting Barcelona, ook weer binnen door moet wel zeggen dat we verkeerd zijn gereden en daar door na 2000 km rijden onze eerste tolweg hebben gehad voor Barcelona. Let wel 1,62 euro moesten we betalen hihi. Het was ongelooflijk stil op de wegen rond Barcelona en in Barcelona.
Op weg naar acsi camping Tres Estrellas 19 euro, alles erop en eraan. Dat betekend zondag wasdag.
Heerlijk de bus voor de deur en voor 2,20 p.p. heb je kaartje voor bus helemaal super, maandag Barcelona.
Blijven weekje hier ook lekker even chillen, hebben mooie plek op camping.
Op de camping gegeten paella was heerlijk. Nu afzakkertje en lekker slapen.

Morgen huishoud dag niets te melden daarover.

Maandag Barcelona heb er zin in, geweldige stad en daar komt uiteraard wel verslag van.

Lieve groet Geert en Ien.

Super mooie foto's. Geniet er van veel plezier en voorzichtig. Wij zijn vandaag in Estland gaan zo van boord een highlights tour maken. morgen en overmorgen naar st. Petersburg. geen internet dus verhalen komen woensdag. Liefs van ons

Fenny 2018-05-06 08:36:58

Ziet er weer geweldig uit en succes met de was. Wat zien de tapas er lekker uit zeg mmm.Veel plezier in Barcelona.

Marjan 2018-05-06 09:21:11

Mooie foto’s en leuk zo relaxed reizen! Wij zijn nu op Sicilië, blijven 3 weken. Veel plezier! Ik blijf jullie volgen!