Echternacht.

Luxemburg, echternacht

Vanmorgen om 10 uur zijn we uitgezwaaid door allemaal lieve buren, wat een leuk gezicht.
Wij rijden zoals hij komt en hoe Geert zich voelt, en hebben besloten naar Luxemburg te rijden. Heerlijk op ons gemak prachtig weer dus wat wil je nog meer. Het was wel vreselijk druk op de weg.
Hebben campi ng uitgezocht in Echternach en daar staan we nu, Geert ligt heerlijk een tukje te doen op het gras. We hebben een geweldige plek aan het water wat willen we nog meer.
Heerlijk onder de luifel zit ik en ben hu bezig mijn eerste verslag te maken in Pindat.
Wij hebben hier voor gekozen omdat er best wat mensen zijn die geen FB hebben en ons niet konden volgen.
Bij Pindat krijg je een link, daar klik je op en zit je als het goed gaat gelijk in ons verslag.
Ik ga het proberen, mocht het niets zijn ga ik weer via FB verslaan, de link komt hoop ik op FB te staan.
Mocht je een pincode nodig hebben dat is 4853, volgens mij eenmalig invoeren.
Morgen g aan we een leuke wandeling hier maken, en zondag reizen we verder richting Frankrijk.

Lieve Groet van Geert en Ien.