Duitsland op weg naar Denemarken

Duitsland, Flensburg

Eindelijk was het zover, zondagmorgen om 9 uur vertrokken. Pfff altijd die laatste dingen, ff dit schoonmaken ff dat doen maar we hebben het overleeft. Wat een zalig gevoel 4 weken achter elkaar op pad joehoe. Wat was het heerlijk rustig op de weg, overal in Duitsland ook, geen vrachtverkeer gewoon doorrijden. Valt dus weinig te melden, onderweg een stop gedaan lunchen in camper wat drinken en weer door. Wij hadden een cp in Bremen uitgezocht, perfect lekker beetje in bos electra betalen en
€ 17,50 voor plek voor ons prima sc 8478 Campercontact dus voor de liefhebber. Moesten op tijd daar zijn ivm autorace dat om 15 uur zou beginnen, dus niet half vier maar hebben kunnen kijken.

Toen F1 klaar was gingen we lopen(lastig voor mijn rug) maar toch zou restaurantje zijn 1 kilometer verder, vreselijk niets te vinden, kon niet meer en hadden teveel kilometer gelopen. Terug bij camper neer gestort en broodje en kaaskoekjes gegeten, moest toch wat😂😂😫.

Vandaag maandag, heerlijk geslapen en om 10.45 uur zijn we vertrokken richting grens Duitsland/Denemarken, 270 km. Het is natuurlijk een stuk drukker op de weg dan zondag door het vrachtverkeer. Maar hele stukken rijden we ook bijna alleen op de weg zo rustig. Zelfs de Elbetunnel was stil, af en toe beetje regen welke zo over was. Onderweg heerlijk broodje gegeten bij restaurant en koffie. Weer verder, kwamen langs de havens van Hamburg wat een industrie. Uiteindelijk waren we rond 15 uur in Flensburg op de cp van winkelcentrum Citti. Voor 1 nacht prima, gewoon parkeren naast elkaar, stervensdruk is gratis wel wc legen water tegen betaling. Voor ons prima 1 nacht morgen vroeg weg, 8 km van grens dan begint onze Margrietroute, ben heel benieuwd. Hebben boodschappen gedaan in Citti market, neem maar brood mee🤣wat een xxxxxxlll supermarkt je weet niet wat je ziet. Drank ook goedkoop😇🤪, hadden van huis al meegenomen. Kleinigheidje gegeten, nu verslag maken, hebben 1 e stuk van route bekeken en op de kaart gekleurd. Heb maar paar foto’s van onderweg he.

Straks lekker slapen en morgen de start van onze Margriet route, Denemarken here we come.

Lieve groet voor allemaal.
Geert en Ineke.

Veel plezier weer, lekker 4 weken touren en genieten. Pas op je rug…

Henny 2022-05-30 20:39:25

Wat heerlijk. En leuk de Margrietroute. Wij hebben er tijdens onze Baltische Staten/Scandinavië rondreis zo hier en daar ook stukken van gereden. Perfect voor jullie 4 weken. We reizen graag mee. Veel plezier

Elenes 2022-05-30 21:48:44

Veel plezier en forceer niets ivm je rug

Beppie. 2022-05-30 22:21:15

Leuk om weer mee te reizen wij ook wel naar Denemarken geweest legoland nog met de kinderen wel een duur land toen veel plezier goede reis

Leen en Willy 2022-05-30 22:53:39

Veel plezier op jullie route , als je kunt moet je zeker Kopenhagen aandoen, mooie gezellige stad