Chalon sur Saone 2 dg.

Frankrijk, Chalon sur Saone

25 april Vanuit Colmar vertrokken richting Chalon sur Saone, heerlijk op ons gemakje en geen tolwegen komen dus door mooie gebieden. Onderweg weer even naar de Carrefour oh wat een zalige winkels zijn dat toch.
Weer boodschappen voor paar dagen gekocht hebben we daar geen omkijken naar.
Mooie camping ruime plekken aan water helemaal top.
Vandaag doen we niet veel aankomst dag, morgen gaan we stad verkennen ook weer lopend.

26 april
Heerlijk ontbijtje gemaakt alle ochtend rituelen gehad en zometeen de paden op de lanen in. Stadje ligt an rivier en we kunnen vanaf de camping lopen langs water wat we ook doen. Ook 2 km ongeveer gaat prima half bewolkt half zon. Na de oversteek over water zijn we in centrum beland en gaan we weer dwars door alle straatjes, mooie kathedraal schitterend glas in lood werk oude preekstoel heel mooi.
Verder zijn ook hier niet echt heel bijzondere dingen te zien hoor, maar leuk om die oude straatjes te bekijken.
Lekker broodje gegeten op Place du Theatre en weer verder.
Terug naar Camper gelopen en toen was het mooi, begon mijn rug te voelen. Maar nu was het 12 km lopen, komen straks als slanke dennen terug.🤣 Mijn rug doet het goed overigens dus daar ben ik erg blij mee, operatie niet voor niets geweest. Straks lekker wijntje en biertje en lekker eten natuurlijk.
Morgen gaan we richting Vichy.

Mooie foto's en lekker sportief bezig.

harrie learbuch 2018-04-28 14:13:46

Goed he, aktie Geert knoflook snijden kan hij zo fijn.😉

GeertenInekeOnTour 2018-04-28 16:14:19

Leuk jouw verhalen op Pindat. Een tip: ik tik de verslagen eerst in een tekstverwerker, Word of Pages. Die hebben een tekstverwerker en signaleren tikfouten. Even knippen en plakken en de tekst staat foutloos op Pindat.